سبک زندگی

دانشجویان فقیر بیش از دانشجویان ثروتمند مطالعه می کنند

خرید فالوور از سایت اینبو

دانشجویان فقیر بیش از دانشجویان ثروتمند مطالعه می کنند

دانشجویان فقیر بیش از دانشجویان ثروتمند مطالعه می کنند در سرگرمی روز و خواب.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

بر اساس یافته‌های یک تحقیق جدید که timeshighereducation به نقل کرده است، دانشجویان با درآمد کمتر، نسبت به همتایان ثروتمندتر خود، وقت بیشتری را صرف مطالعه می‌کنند و تمایل بیشتری به خواندن دارند.

علت تمایل کمتر دانشجویان ثروتمند به درس خواندن

طبق تحلیلی از یک پژوهش جدید، دانشجویان ثروتمند با وجود داشتن وقت آزاد بیشتر و دغدغه‌های کمتر، تمایل چندانی به مطالعه درسی ندارند و به جای آن به مطالعات مستقل روی می‌آورند. این مطالعه همچنین نشان می‌دهد که دانشجویان کم‌درآمد با امید به بهبود وضعیت اجتماعی و اقتصادی خود، وقت بیشتری را به مطالعه مواد درسی اختصاص می‌دهند. به علاوه، این دانشجویان به دلیل نیازهای مالی، مجبور به کار کردن در شغل‌های نیمه‌وقت هستند و در نتیجه زمان کمتری برای مطالعه در اختیار دارند.

روش انجام این پژوهش

این تحقیق، که توسط موسسه «HE» انجام شده، ۳۵ هزار دانشجو از ۳۸ دانشگاه و موسسه آموزشی را مورد بررسی قرار داد و نشان داد که بیش از ۴۹ درصد دانشجویان کم درآمد، هفته‌ای حدود ۱۱ تا ۱۲ ساعت به مطالعه خارج از دانشگاه می‌پردازند.

جاناتان نوس، مدیر تحقیقات و داده‌های کسب و کار در «HE»، می‌گوید: «علی‌رغم همه مشکلاتی که دارند، دانشجویان کم درآمد به طور قابل توجهی در تحقیقات و پروژه‌های علمی نیز پیشتاز هستند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا