فناوری و تکنولوژی

دستیار دوربین بی صدا به Galaxy S21 FE رسید

خرید فالوور از سایت اینبو

سامسونگ نزدیک به دو سال است که اپلیکیشن دستیار دوربین خود را منتشر کرده است. در حالی که گوشی‌های اندرویدی پرچم‌دار غول فناوری از این برنامه بهره‌مند شده‌اند، این دقیقاً در مورد برخی از گوشی‌های Fan Edition صدق نمی‌کند. اما به نظر می رسد دارندگان Galaxy S21 FE اکنون می توانند از این برنامه استفاده کنند.

اولین بار توسط SamMobile گزارش شد، به نظر می رسد سامسونگ بی سر و صدا پشتیبانی از دستیار دوربین را برای Galaxy S21 FE ارائه کرده است. در واقع، پشتیبانی ممکن است در اوایل ژانویه منتشر شده باشد، زیرا این آخرین باری است که به روز شده است.

برای کسانی که نمی دانند، Camera Assistant اپلیکیشنی است که به شما امکان می دهد اپلیکیشن دوربین پیش فرض سامسونگ را شخصی سازی کنید. به عنوان مثال، زمانی که عملکرد تایمر فعال است، می توانید تعداد عکس های گرفته شده را تغییر دهید. می توانید یک زوم 2 برابری ویژه در منظره یاب و غیره اضافه کنید.

متأسفانه، به نظر می رسد Galaxy S21FE از مجموعه ویژگی های کامل برنامه پشتیبانی نمی کند. خروجی می گوید که دستگاه FE توانایی غیرفعال کردن تعویض خودکار لنز را نخواهد داشت. همچنین، نمی‌توانید ضبط خودکار تصویر HDR را غیرفعال کنید.

اگرچه داشتن این ویژگی ها خوب است، اما چیزی بهتر از هیچ است. همچنین، این شرکت همیشه می تواند با به روز رسانی های بعدی، پشتیبانی از این ویژگی ها را اضافه کند. می توانید اپلیکیشن Camera Assistant را با دانلود آن از فروشگاه گلکسی دریافت کنید.

اگر از کاربران این گوشی هستید، در اسرع وقت آپدیت را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا