فناوری و تکنولوژی

دستیار هوش مصنوعی در اختیار کاندیدا‌ها

خرید فالوور از سایت اینبو

مرکز ملی فضای مجازی به منظور ایجاد هماهنگی و هم افزایی در فضای مجازی کشور، شرایطی را برای ارائه منظم و منظم امکانات و امکانات به نامزدها و کارکنان آنها و همچنین عموم مردم از طریق سامانه Esetad.ir.

به گزارش سرگرمی روز، استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی یکی از ویژگی ها و قابلیت های این سامانه است و مردم و ستادهای انتخاباتی می توانند با استفاده از این ابزار از امکانات رفاهی مانند ارائه اطلاعات دقیق، تحلیل های پیشرفته و ارتباط دوسویه همه جانبه بهره مند شوند.

چت ربات Ask AI یکی از ابزارهایی است که ارتباط عمیق بین مخاطبان و نامزدها را امکان پذیر می کند. در این چت بات بر اساس بانک اطلاعاتی ارائه شده توسط ستاد انتخاباتی، افراد می توانند پاسخ دقیق و دقیقی به سوالات خود در رابطه با هر نامزد دریافت کنند.

«مشاور کارکنان» یکی دیگر از ربات های گفتگوی سامانه ایستاد است که خدمات ویژه ای را به کارکنان داوطلب ارائه می دهد. آموزش این ابزار هوش مصنوعی تاکنون با استفاده از حدود 270 مرجع از منابع فارسی و لاتین انجام شده است. این ربات چت به ستاد اجازه می دهد تا استراتژی های کمپین را تدوین و بهبود بخشد.

این ابزار با ارائه تحلیل های دقیق و به روز می تواند بهترین روش ها را برای جذب رای دهندگان و افزایش قدرت آنها برای موفقیت در عرصه رقابت برای خدمت به مردم پیشنهاد کند. چت بات «مشاور آنلاین انتخاب اصله» یکی دیگر از ابزارهای هوش مصنوعی است که مردم را قادر می سازد تا عملکرد رئیس جمهور منتخب را بر اساس بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب ارزیابی کنند.

بر اساس اعلام مرکز ملی سایبری، مهمترین راهبرد مرکز ملی سایبری، ایجاد مشارکت حداکثری و مساعدت برابر و برابر داوطلبان محترم در صحنه رقابت، توانمندسازی و توجه به آنان و کارکنانشان است. به جوامع خاصی با هویت خاص با به حداکثر رساندن ظرفیت دستگاه ها، بخش خصوصی و گروه هایی از افراد هستند که هوش مصنوعی یکی از آن ابزارهاست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا