آشپزی

راز خوشمزگی املت با رب گوجه فرنگی + ترفندهای ویژه در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم نکات و راز خوشمزگی املت با رب گوجه فرنگی را به شما بگوییم. پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید.

راز یک املت خوشمزه با پوره گوجه فرنگی

راز یک املت خوشمزه با رب گوجه فرنگی و املت پوره گوجه فرنگی پایی و فن دار خوشمزه است سایت سرگرمی روزامیدواریم این مقاله برای شما عزیزان جالب باشد.

املت غذایی ساده، خوشمزه و دوست داشتنی است که در بین ایرانیان طرفداران زیادی دارد و برای هر وعده غذایی مناسب است، به همین دلیل اخیرا در منوی کافه ها و رستوران ها قرار گرفته است. اگرچه درست کردن املت کار ساده ای به نظر می رسد و مواد آن تقریبا در هر خانه ای یافت می شود، اما این غذا نکات و تکنیک های مختلفی برای پخت و پز دارد که برای خوشمزه شدن آن باید رعایت کرد. بسیاری از ما فکر می کنیم که املت بهترین گزینه است وقتی زمان کافی برای طبخ نداریم، زیرا فرض می کنیم که این املت به مهارت خاصی نیاز ندارد.

اما در واقع تهیه یک املت فوق العاده و دلچسب نه تنها ساده نیست، بلکه نیازمند دانستن ترفندها و جزئیاتی است که شما را به یک املت کاملاً مطلوب و خوشمزه تبدیل می کند.

مواد لازم برای تهیه املت با پوره گوجه فرنگی

2 قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی

4 عدد تخم مرغ بزرگ

نمک و فلفل به اندازه کافی

زردچوبه و روغن کافی

طرز تهیه املت با پوره گوجه فرنگی

برای تهیه یک املت خوشمزه با پوره گوجه فرنگی ابتدا تابه ای را روی آتش گرم کنید و دو قاشق غذاخوری روغن داخل آن بریزید و صبر کنید تا روغن کاملا داغ شود. سپس پوره گوجه فرنگی را به تابه اضافه کنید و تفت دهید تا کاملا سرخ شده و رنگ آن روشن شود.

کلید لذت بردن از املت سرو شده در کافی شاپ ها و کافه ها در پخت کامل پوره گوجه فرنگی نهفته است. این فرآیند نه تنها طعم املت را بهبود می بخشد، بلکه به رنگ زیبای آن نیز می افزاید.

بعد از اینکه رب گوجه فرنگی پخت و عطر خام آن گرفته شد، مقداری زردچوبه و فلفل سیاه به آن اضافه کنید و پس از مخلوط شدن کامل مواد، تخم مرغ ها را یکی پس از دیگری به مخلوط اضافه کنید و نمک بپاشید. مواظب باشید به خاطر نمک پوره گوجه فرنگی املت خیلی شور نشود.

تخم‌مرغ‌ها را با پوره گوجه‌فرنگی مخلوط کرده و چند دقیقه هم می‌زنیم تا مخلوط یکدستی به دست آید. میزان پخت تخم مرغ ها به ذائقه شما بستگی دارد، اما اغلب در املت هایی که در کافه ها سرو می شود، تخم مرغ ها کاملا پخته می شوند.

وقتی املت کاملا پخته شد و تخم مرغ ها سفت شدند، املت را به همراه ظرفی که در آن پخته شده در ظرف مناسبی قرار دهید و با پیاز خرد شده و نان بربر تازه سرو کنید.

دلیل چسبیدن املت ربیع به ته تابه چیست؟

یکی از اصلی ترین عواملی که باعث می شود املت سنتی به کف تابه بچسبد، استفاده نکردن از روغن کافی است. با افزایش مقدار روغن مصرفی املت بهتر و خوشمزه تری خواهید داشت. مهم است که هنگام پخت املت شعله را روی متوسط ​​قرار دهید تا نسوزد.

چه زمانی برای تهیه املت پاستا و پیاز پیاز اضافه کنیم؟

املت کافه ای به طور سنتی بدون پیاز درست می شود، اما تهیه املت ربیع یا املت گوجه فرنگی با پیاز بسیار آسان است. برای تهیه املت قهوه با پیاز ابتدا باید پیازها را با کمی روغن تفت دهید تا طلایی و نرم شوند سپس پوره یا پوره گوجه فرنگی را اضافه کنید و سپس تخم مرغ ها را به مخلوط اضافه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا