آشپزی

راز خوشمزگی املت نودل + ترفندهای ویژه در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم نکات و راز خوشمزگی املت نودل را به شما بگوییم. پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید.

راز یک املت خوشمزه ورمیشل

راز یک املت نودل خوشمزه و نکات آشپزی برای یک املت نودل خانگی خوشمزه سایت سرگرمی روزامیدواریم این مقاله برای شما عزیزان جالب باشد.

از رشته فرنگی برای صبحانه هم میشه استفاده کرد! درست کردن املت با ترکیب رشته، ژامبون و تخم مرغ یکی از خوشمزه ترین وعده های غذایی دنیا را تشکیل می دهد. ابتدا نودل ها را طبق معمول در آب جوش بپزید و سپس آبکشی کنید. سپس رشته های پخته شده را در تابه ای گرم شده بریزید و تخم مرغ ها را به آن اضافه کنید. نودل و تخم مرغ را با هم مخلوط کرده و له کنید. در مرحله بعد ژامبون و پنیر را اضافه کنید و کمی صبر کنید تا طعم ها با هم مخلوط شوند.

عناصر

1 بسته نودل

5 عدد تخم مرغ

1 عدد پیاز بزرگ

2 عدد گوجه فرنگی متوسط

فلفل سیاه 1 عدد

پودر سیر ½ قاشق چایخوری

پنیر برای پیتزا 200 گرم

نمک و فلفل به اندازه کافی

آویشن و روغن کافی

طرز تهیه املت با رشته فرنگی

برای تهیه املت نودل برای صبحانه ابتدا پیاز را نگینی خرد کرده و با کمی روغن در تابه ای مناسب تفت دهید تا طلایی شود. سپس مقداری زردچوبه و فلفل سیاه به پیاز اضافه کنید و ادویه ها را با پیاز تفت دهید تا مخلوط یکدستی به دست آید.

در مرحله بعد فلفل خرد شده را اضافه می کنیم و با پیاز تفت می دهیم تا نرم شود. سپس گوجه فرنگی پوست گرفته و ناگینی خرد شده را به مخلوط اضافه کرده و تفت دهید.

سپس مقداری پودر سیر و نمک به تابه اضافه کنید و اجازه دهید آب اضافی آن تبخیر شود. در همین حین رشته ها را در قابلمه آب جوش به مدت 5 دقیقه بپزید تا نرم شوند.

بعد از آبکش شدن رشته ها، آنها را به تابه اضافه کرده و با بقیه مواد تفت دهید. وقتی مواد داخل روغن افتاد، تخم مرغ ها را در ظرفی بشکنید و خوب هم بزنید تا یکدست شوند.

تخم مرغ ها و مقداری ادویه را به تابه اضافه کنید و صبر کنید تا بپزند. سپس پنیر پیتزا را روی مواد بریزید و در تابه قرار دهید تا پنیر آب شود (برای طلایی شدن می توانید املت را چند دقیقه در فر گریل قرار دهید).

بعد از اینکه پنیر آب شد، می توانیم پیازچه یا جعفری خرد شده را برای تزئین املت اضافه کنیم. در نهایت املت را در ظرف دلخواه پهن می کنیم و مانند پیتزا برش می دهیم و با سس دلخواه سرو می کنیم.

طرز تهیه املت ورمیشل قارچ

اگر می خواهید قارچ را به املت خود اضافه کنید، برای همین مقدار محصول، 200 گرم قارچ را به صورت دایره ای برش دهید و زمانی که فلفل ها نرم شدند به تابه اضافه کنید. می توانید یک قاشق غذاخوری آبلیمو به آن اضافه کنید و سرخ کنید تا قارچ در هنگام پخت تیره نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا