آشپزی

راز خوشمزگی فینگر فود جیب تاجر + ترفندهای ویژه در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم نکات و راز خوشمزگی فینگر فود جیب تاجر را به شما بگوییم. پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید.

راز طعم و مزه فینگر فود Pocket Trader's Finger Food

راز غذاهای لذیذ جب تجار و نکاتی برای پختن جب تجار خوشمزه و خانگی سایت سرگرمی روزامیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار گیرد.

فینگر فودها غذاهای کوچک و جذابی هستند که برای شروع یک مهمانی یا یک ناهار خوب بدون نیاز به استفاده از قاشق و چنگال برای خوردن بسیار مناسب هستند. یکی از پرطرفدارترین انواع فینگر فود جیبی تاجر است که نام خود را از شکل پر شده آن گرفته است. این غذای لذیذ با ظاهری اشتها آور می تواند به عنوان یک غذای جدید و خاص با تزیینات مناسب گزینه ای عالی برای مهمانی ها، تولدها و دیگر مناسبت ها باشد. کیک های سرد که راحت تر آماده می شوند، معمولا در مهمانی هایی که تعداد مهمانان زیاد است، محبوبیت بیشتری دارند.

Trader's Pocket یک فینگر فود محبوب است که می توانید آن را با هر چیزی که می خواهید پر کنید، از جمله سالادهای مختلف مانند سالاد الیویه، سالاد پاستا، سالاد مرغ، سالاد تن ماهی، گوشت، مرغ یا سبزیجات. در اینجا طرز تهیه مرغ جیبی تریدر جو را به شما آموزش می دهیم.

عناصر

پودر سوخاری یا پودر پانکو: به میزان لازم

نصف سینه مرغ پخته شده

قارچ سرخ شده: نصف پیمانه

خیارشور: 5-6 عدد

فلفل قرمز: 1/3 عدد

کنسرو ذرت: 3 قاشق غذاخوری

سس مایونز: 2 قاشق غذاخوری

پیازچه: 2 شاخه

جعفری: 3 شاخه

نمک، فلفل، پاپریکا: به میزان لازم

نحوه تهیه آن

ابتدا دو تکه نان تست تازه را روی هم گذاشته و لبه های آن را ببرید. سپس با وردنه نان ها را به هم فشار دهید تا به هم بچسبند و با استفاده از یک حلقه یا لیوان فلزی با لبه تیز به آن ها شکل دهید. بعد از فرم دادن، نان ها را به اطراف فشار دهید تا به هم محکم شوند.

دو عدد تخم مرغ را با کمی نمک و فلفل مخلوط کنید و نان ها را ابتدا در تخم مرغ و سپس در پودر سوخاری یا پودر پانکو آغشته کنید و کنار بگذارید.

در یک قابلمه عمیق حدود 2 سانتی متر روغن بریزید و بعد از داغ شدن نان رول ها را در آن سرخ کنید. بعد از اینکه نان ها کاملا سرخ شدند از روغن خارج می شوند.

نیمی از سینه مرغ را با برگ بو، فلفل و نمک بجوشانید و سپس به صورت نواری برش دهید. پیازچه و جعفری را خرد کنید و خیارشور و فلفل قرمز را خلالی کنید.

در ظرف مناسب مرغ رنده شده را با نصف فنجان قارچ سرخ شده، خیار شور، پیازچه، جعفری و فلفل بریزید. سپس 4 قاشق غذاخوری ذرت، 2 قاشق غذاخوری سس مایونز، نمک، فلفل و پودر پاپریکا را اضافه کرده و مخلوط کنید.

نان سرخ شده را از وسط نصف کرده و با مخلوط سالاد مرغ پر کنید.

راز طعم و مزه فینگر فود Pocket Trader's Finger Food

انواع مختلفی از سالاد وجود دارد که می توانید از آنها به عنوان مواد داخلی برای تهیه فینگرفود جب تجار استفاده کنید:

سالاد الویه: این سالاد از ترکیب سیب زمینی آب پز، مرغ پخته و رنده شده، خیارشور خلال شده، فلفل، ذرت یا نخود، سوسیس خلال شده، هویج خورشتی و سس مایونز به همراه نمک و فلفل درست می شود.

سالاد تن ماهی: پاستا نازک را با نمک و زردچوبه بپزید سپس آبکش کنید و خنک کنید. ماهی تن روغنی، خیارشور، ذرت، لوبیا قرمز پخته شده، رازیانه مزه دار، سس مایونز و سس چیلی را به آن اضافه کرده و مخلوط کنید.

سس پاستا: پیاز را خرد کرده و تفت می دهیم، سپس گوشت چرخ کرده را اضافه کرده و تفت می دهیم. فلفل، قارچ، ذرت، پاستا، نمک و ادویه جات مانند زردچوبه، فلفل و آویشن را اضافه کنید. در صورت تمایل می توانید جعفری خرد شده را اضافه کنید.

همچنین، برخی از فینگر فودهای خوب عبارتند از:

سس فلفل قرمز: این سس تند و تند برای انواع خوراکی ها مناسب است.

سس تاهینا: سس خامه ای و ترش با ریشه های خاورمیانه ای که از سس کنجد، سیر، نمک و آب تهیه می شود.

سس پنیر آبی: این سس طعم شور و تند پنیر آبی دارد.

سس ماست: سس ماست خنک و ملایم معمولا با ماست یا ماست غلیظ و سبزیجات درست می شود.

سس گوجه فرنگی: یک سس کلاسیک که از گوجه فرنگی تازه یا پوره گوجه فرنگی درست می شود.

سس سویا: سس غنی و شور مناسب برای غذاهای آسیایی و فینگر فود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا