آشپزی

راز خوشمزگی قهوه دالگونا + ترفندهای ویژه در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم نکات و راز خوشمزگی قهوه دالگونا را به شما بگوییم. پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید.

راز خوشمزه قهوه دالگونا

راز طعم قهوه دالگونا و نکاتی برای تهیه قهوه دالگونا خوشمزه و خانگی سایت سرگرمی روزامیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار گیرد.

قهوه دالگونا یا قهوه دالگونا نوعی قهوه سرد است که در نوروز 2019 معرفی شد و احتمالا به دلیل سادگی در تهیه و ظاهر جذابش بسیار محبوب شد.

برای تهیه این نوع قهوه از ترکیب قهوه فوری (مانند نسکافه)، شکر و آب داغ استفاده می شود. شما همچنین به یک میکسر نیاز دارید. قهوه دالگونا لایه ای از کرم قهوه دارد که برای تهیه آن باید قهوه، شکر و آب را به خوبی مخلوط کنید. این کار را با همزن دستی هم می توان انجام داد اما نیاز به حوصله و هم زدن مداوم دارد!

عناصر

برای تهیه قهوه دالگونا به مواد زیر نیاز داریم:

قهوه فوری (مانند نسکافه): دو قاشق چایخوری پر

شکر، سفید یا قهوه ای: دو قاشق چایخوری

آب داغ: دو قاشق غذاخوری

شیر سرد: یک لیوان

یخ: اختیاری

توجه داشته باشید که مقدار شکر ممکن است بسته به ذائقه متفاوت باشد. می توانید آن را کم یا زیاد کنید.

برای افزایش طعم خامه قهوه می توانید یک قاشق چایخوری شربت وانیل اضافه کنید.

نحوه تهیه آن

قهوه فوری (مثلاً نسکافه)، شکر و آب داغ (در صورت تمایل و شربت وانیل) را در ظرفی بریزید و با احتیاط مخلوط کنید تا مخلوط غلیظ شود و رنگ قهوه ای روشنی به خود بگیرد. اگر از همزن دستی استفاده می کنید، به هم زدن ادامه دهید تا کرم قهوه ای غلیظی به دست آید.

سپس یخ و شیر سرد را در لیوان سرو بریزید و خامه قهوه را اضافه کنید. قهوه دالگونا شما اکنون آماده است. نوش جان! برای تزیین می توانید از پودر کاکائو یا دارچین استفاده کنید.

آیا این قهوه را می توان گرم درست کرد؟

قهوه در اصل نوعی نوشیدنی سرد از دسته قهوه های سرد است که باید سرد و معمولا با یخ سرو شود.

آیا می توانیم به جای نسکافه از اسپرسو استفاده کنیم؟

برای ساخت لایه کرم قهوه برای دالگونا استفاده از پودر قهوه فوری ضروری است. این روش تضمین می کند که مخلوط کرم قهوه به اندازه کافی غلیظ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا