فناوری و تکنولوژی

رنگ بندی جدید Huawei Watch GT 4 انتظار می رود

خرید فالوور از سایت اینبو

در سپتامبر 2023، هواوی برای اولین بار ساعت هوشمند Watch GT 4 خود را به بازار جهانی معرفی کرد که در مدل های 41 و 46 میلی متری موجود است.

از آن زمان، به طور دوره‌ای برخی از انواع منحصر به فرد و نسخه‌های ویژه این ساعت هوشمند مانند Watch GT 4 Spring Edition و Watch GT 4 Gold Milanese را منتشر کرده است.

اکنون افشاگر @MysteryLupin ادعا می کند که این برند در حال آماده شدن برای عرضه نسخه دیگری از Watch GT 4 در اروپا است. اگرچه سازنده نام دقیق این نسخه را ذکر نکرده است، اما از تصاویر به اشتراک گذاشته شده مشخص است که این نسخه بر اساس مدل 41 میلی متری ساخته خواهد شد.

این ساعت هوشمند بدنه ای نقره ای با بند های سبز نعنایی دارد. این اولین باری است که این برند یک قاب نقره‌ای را برای مدل 41 میلی‌متری Watch GT 4 ارائه می‌کند.

ما انتظار داریم که مشخصات ثابت باقی بماند، به این معنی که احتمالاً صفحه نمایش 1.32 اینچی AMOLED با وضوح 466 در 466 پیکسل و تراکم پیکسلی 352PPI دارد. با فعال بودن AOD، این مدل 2 روز عمر باتری را فراهم می کند، اما با AOD خاموش، می توانید تا 7 روز عمر باتری داشته باشید.

GNSS دو بانده را برای ردیابی دقیق موقعیت مکانی ارائه می دهد و از بیش از 100 حالت ورزشی از جمله حالت های جدید مانند Padel پشتیبانی می کند. از نظر سلامتی و تناسب اندام، دارای ویژگی هایی مانند Stay Fit، Activity Rings 2.0، ردیابی خواب پیشرفته با TruSeen 5.5+ و TruSleep 3.0 و Menstrual Cycle Management 3.0 است.

در همین راستا، هواوی اعلام کرده است که Huawei Watch Fit 3 را در تاریخ 7 می عرضه خواهد کرد. علاوه بر این، شایعات حاکی از آن است که این برند قصد دارد به زودی Watch 4 Pro Space Exploration Edition را در بازار جهانی عرضه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا