فناوری و تکنولوژی

روبیکا در سال ۱۴۰۳ به بیش ۱۰ حوزه جدید ورود خواهد کرد

خرید فالوور از سایت اینبو

معاون بازاریابی روبیکا از راه اندازی 10 سرویس جدید در زمینه های سفارش آنلاین، فروش بلیط و غیره خبر داد. امسال.

کمپین تبلیغاتی جدید روبیکا نیز با شعارهای «با روبیکا فیلم و سریال می بینم»، «با روبیکا تماس صوتی و تصویری برقرار می کنم»، «با روبیکا تمرین می کنم» و … امیرعلی نجفی معاون بازاریابی به تازگی راه اندازی شده است. روبیکا در مصاحبه ای با سرگرمی روز، این کمپین را مقدمه ای برای ورود این ابر اپلیکیشن به عصر جدید می داند.

نجفی گفت: کمپین زندگی دیجیتال با روبیکا با هدف آشنایی مردم با خدمات مختلف این برنامه فوق العاده است. پیش از این بسیاری از مردم روبیکا را تنها به عنوان پیام رسان یا سرویس پخش فیلم و سریال می شناختند، در حالی که سرویس خرید، سرویس آموزشی، سرویس درآمد، سرویس روبینو و سرویس بازی از دیگر سرویس های فعال روبیکا است.

معاون بازاریابی روبیکا با اشاره به برنامه‌های آینده این برنامه فوق‌العاده گفت: «این کمپین آغاز عصر جدیدی برای روبیکا است. دوره ای که روبیکا قصد دارد گامی رو به جلو بردارد و وارد بیش از 10 حوزه جدید شود.

وی در ادامه افزود: روبیکا قصد دارد به زودی از خدمات خود در زمینه های تجاری مانند سفارش غذا، مسافرت، بلیط فرهنگی و تفریحی، فین تک، صورتحساب اینترنتی و غیره رونمایی کند.

نجفی در پایان با بیان اینکه روبیکا 5 تا 10 درصد از سهم بازار را در این حوزه ها هدف قرار داده است، گفت: توسعه کسب و کار روبیکا در سال 1403 برای اکوسیستم دیجیتال و جامعه بسیار هیجان انگیز خواهد بود. برای ما بسیار مهم است که بتوانیم در آینده نزدیک به اهداف اصلی خود که عدالت اجتماعی و عقلانیت در عرصه های مختلف از جمله آموزش و پرورش است برسیم».

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا