مد و زیبایی

زیباترین ست مانتو با شلوار بسیار خوشگل در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

ست مانتو و شلوار

هر ساله با نزدیک شدن به فصل تابستان، ست های مانتو و شلوار به سبک های مختلفی عرضه می شوند. در یکی دو سال اخیر این مدل ها به یک ترند تبدیل شده اند و در بین خانم ها و دختران جوان بسیار محبوب هستند. خانم ها بعد از خرید مانتو همیشه نگران انتخاب شلوار و ست مناسب هستند. اگر مانتو و شلوار را به صورت ست نخرید، دیگر نگران انتخاب وسایل مناسب برای ست نخواهید بود.

زمانی که در چند سال اخیر استقبال زیادی از ست کت و شلوار شده است، صنعت مد نیز سعی کرده است تا تنوع را در این زمینه افزایش دهد و طرح های متنوع و زیبایی را وارد بازار کند. شلوار اداری، ست شلوار اسپرت، ست رسمی و رسمی و …. مدل هایی هستند که این روزها در بوتیک های مختلف دیده می شوند.

ست مانتو با شلوار شیک

ست مانتو با شلوار شیک مدل جدید مانتو مانتو جلو بسته

وقتی صحبت از ست کت و شلوار می شود، قطعا همه ما به ست هایی با یک رنگ فکر می کنیم. در واقع تنوع در این زمینه آنقدر زیاد است که گاهی افراد در انتخاب مدل مناسب دچار سردرگمی می شوند. هر آرایشگری سعی می کند ست های زیبا و کاربردی برای استایل های مختلف بسازد. در بیشتر موارد این ست ها تک رنگ نیستند بلکه از دو رنگ مکمل و زیبا برای مانتو و شلوار استفاده می شود که باعث شیک شدن مدل می شود. مثلا در اکثر ست ها رنگ شلوار دقیقا همرنگ مانتو نیست و با رنگ طرح مانتو همخوانی دارد.

انواع کت و شلوار در طرح های کوتاه و بلند، جلو باز و جلو بسته، آستین کیمونو و ساده، سنتی و رسمی، اسپرت و عبایی و … در بازار موجود است و همه مدل ها دارای رنگ بندی عالی و بی نقص هستند، بنابراین که به راحتی می توانید رنگ و طرح دلخواه را بدست آورید و سبکی شیک و مدرن بسازید.

ست مانتو با شلوار تابستانی زیبا

ست مانتو با شلوار تابستانی زیبا، مانتو تابستانی، مانتو تابستانی سفید، لباس تابستانی زنانه ۲۰۲۳.

هر ساله در ابتدای فصل تابستان، مانتو با شلوار گشاد و راحت به بازار می آید. همه تولیدکنندگان سعی می کنند از رنگ های روشن و پارچه های سرد برای این ست ها استفاده کنند. مدل های ابر و باد یکی از رایج ترین و در عین حال پرطرفدارترین ست ها برای فصل تابستان هستند. ست مانتو و شلوار ابروی جلو باز و جلو بسته وجود دارد و دیگر نگران این نباشید که کدام مدل شلوار برای زیر مانتو مناسب است.

ست مانتو با شلوار کتان یکی دیگر از گزینه های مناسب برای فصل تابستان است. این ماده عالی چندین سال است که نبض بازار را در دست گرفته است. این پارچه در دسته پارچه های تابستانی خنک و با کیفیت به حساب می آید و در رنگ های متنوعی عرضه می شود. مانتوها و شلوارهای تابستانی اغلب گشاد و بزرگ هستند و عیوب بدن را به خوبی پنهان می کنند. این مدل ها در پارچه های دیگر مانند پنبه، کرپ و غیره تولید می شوند تا نیازها و سلیقه های مختلف را پوشش دهند.

کت با ست شلوار لاغر

کت اسلیم فیت مدل مانتو جدید 1402 مانتو جدید 1402

ست مانتو با شلوار تنگ کمی رسمی تر است و می توان از آن برای مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده کرد. ست های گشاد کمی معمولی و راحت هستند و نمی توان آنها را برای همه موقعیت ها استفاده کرد. اما مدل های تنگ کمی جمع و جورتر هستند و به راحتی برای رفتن به محل کار، مهمانی های خانوادگی، جلسات کاری، رانندگی و پیاده روی در خیابان و … مناسب هستند.

این مدل ها اکثرا یک رنگ هستند. اما مدل هایی هم هست که برای رنگ مانتو از رنگ های شاد استفاده می شود و با یک شلوار به رنگ خنثی ست زیبایی درست می شود. این ست ها جذابیت خاصی دارند و استایل شما را یکنواخت می کنند.

در انتخاب مانتوها و شلوارهای تنگ و خوش اندام منطقی است که هنگام خرید این مانتوها به ظاهر و فرم اندام توجه کنید. انتخاب باید نه تنها به دلیل رنگ و طرح زیبا باشد، بلکه باید به خوبی روی بدن بچسبد و جلوه زیبایی داشته باشد. اگر بتوانید مدلی را انتخاب کنید که بیشترین سازگاری را با پوست شما داشته باشد و در عین حال عیوب بدن شما را پنهان کند، یک انتخاب ایده آل و حرفه ای انجام داده اید.

بالاتر از اندازه تنظیم کنید

مانتو سایز بزرگ زنانه شیک

ست کت و شلوار سایز بزرگ برای همه سایزهای مختلف مفید است. معمولا این مدل مانتو گشاد و شلوار شنی گشاد دارد و بسیار سبک و خنک است. این ست به سبک اسپرت و راحت می باشد. معمولا ست هایی که به صورت سایز بزرگ دوخته می شوند تاثیر زیبایی روی فرم های مختلف بدن دارند. این مدل ها به صورت جلو باز و جلو بسته موجود هستند. قد این مانتوها معمولا کوتاه است و به زانو ختم می شود. در برخی مدل ها از برش های نامتقارن و زیبا استفاده شده که جذابیت این مدل ها را دو چندان می کند.

کیت های Oversize در نهایت در دو سایز یک و دو طراحی شده اند. این ست زیبا را می توانید با کفش های رسمی برای مهمانی ها و مجالس بپوشید و یا در مجالس دوستانه با کفش های اسپرت استفاده کنید.

مدل های زیبای ست مانتو و شلوار برای زندگی روزمره

ست مانتو و شلوار تابستانی شیک و شیک

هدف اصلی طراحی کت و شلوار برای استفاده روزمره است. این مجموعه ها معمولاً به گونه ای طراحی شده اند که برای پیاده روی در خیابان، قدم زدن و استفاده روزمره راحت و خنک باشند. در برخی مدل ها مانتو و دمپایی تنگ و متناسب وجود دارد که برای مهمانی ها و مجالس رسمی و غیررسمی انتخابی ایده آل است. مدل هایی که شلوارشان شلوار و دامن است برای خیابان گردی در فصل تابستان مناسب هستند.

در برخی ترکیبات، کت گشاد و شلوار صاف است. رنگ های خنثی و تیره این ست برای استایل های اداری مناسب است. این ست ها از انواع پارچه های تابستانی مانند ابر و باد، کتان، پاپیون، نخی، ابریشم و … طراحی شده اند.

کیت مونتاژ

مانتو با ست شلوار مجلسی مدل مانتو مشکی تمیز و شیک مدل مانتو تابستانی جدید

یکی از پرطرفدارترین مدل هایی که اغلب برای مجالس و مهمانی های رسمی و فانتزی استفاده می شود ست مانتو و شلوار است. این ست ها معمولا از پارچه های مخصوص طراحی می شوند و بیشتر برای مجالس استفاده می شوند. قد این مانتوها متفاوت است. در برخی مدل ها قد مانتو کوتاه است و قد شلوار تا زمین کشیده می شود. الگوهای کتی یکی از نمونه های مانتا و شلوار است که از نظر رنگ، برش و دوخت تنوع زیادی دارد. این سبک تا حدودی رسمی و شیک است و برای استفاده روزمره و راحتی استفاده نمی شود. ست های رسمی اغلب بدن را در آغوش می گیرند و به افراد احساس خانه داری می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا