مد و زیبایی

زیباترین لباس مجلسی لاکچری بسیار خوشگل در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

لباس لاکچری

یک لباس فانتزی دقیقا همان چیزی است که بیشتر خانم های شیک پوش می خواهند بپوشند و در مهمانی ها و مجالس مختلف منحصر به فرد به نظر برسند. به عقیده همه، یک لباس شیک می تواند ویژگی های خاص خود را داشته باشد. سایز، طرح و رنگ لباس از تنوع بالایی برخوردار است و به راحتی می توانید مدل مناسب خود را پیدا کنید. در زیر به معرفی الگوهای رایج و پارچه های پرکاربرد در دوخت لباس اشاره می کنیم.

پارچه مناسب برای یک لباس فانتزی

مدل لباس مجلسی لوکس، مدل لباس مجلسی بارداری، مدل لباس مجلسی 2022، لباس مجلسی شیک

در دوخت لباس های لوکس از پارچه های مختلفی استفاده می شود. اما در بین آنها رنگ، ضخامت و کیفیت پارچه بسیار مهم است. در زیر نمونه هایی از پارچه هایی که در خیاطی کاربرد زیادی دارند را مشاهده می کنید.

پارچه ابریشمی

پارچه ابریشمی در انواع الگوها، براق و مات، کشدار و ساده، برهنه و غنی می آید. این پارچه به دلیل سبکی و سبکی در دوخت انواع لباس کاربرد فراوانی دارد.

پارچه ساتن

پارچه ساتن در مدل های مات و براق، ساده و کشیده، نازک و ضخیم موجود می باشد. اکثر مدل های لوکس از این متریال دوخته شده اند و تنوع رنگی بالایی دارند.

حوله لنگ

یکی از مقرون به صرفه ترین و شیک ترین پارچه های کشدار برای دوخت لباس، پارچه لم است. این پارچه نیازی به استر ندارد و به دلیل درخشندگی و ریزش بسیار محبوب است.

لباس بلند دخترانه

پارچه کرپ

پارچه کرپ در مدل های طرح دار و ساده با تنوع رنگی موجود می باشد. این پارچه بیشتر در دوخت لباس و دامن فانتزی و یا لباس شب استفاده می شود. در دوخت لباس های لوکس علاوه بر این پارچه از مواد دیگری مانند تور، پولک، شن، مخمل، ابریشم و … استفاده می شود. اصولاً برخی از پارچه ها هر سال مد می شوند و مزون ها آنها را طراحی می کنند و الگوهای مختلفی ارائه می دهند.

یک لباس مجلل برای مجالس مختلف

این لباس مجلل برای هر موقعیتی طراحی شده است. میزان رسمی و رسمی بودن مراسم تاثیر بسزایی در مدل لباس دارد. برای هر مراسمی علاوه بر مدل لباس باید به بلندی لباس، رنگ لباس و حتی جنس لباس هم توجه کنید.

  • برای مهمانی های غیررسمی و دوستانه نیازی به انتخاب مدل های شلوغ و کاری ندارید. یک لباس ساده با رنگ مناسب و قد متوسط ​​می تواند انتخاب ایده آلی باشد.
  • اما برای مهمانی های رسمی موضوع کاملا متفاوت است و باید به دنبال مدل های مجلل با پارچه های براق و رسمی باشید. قد لباس در چنین مهمانی هایی باید بلند باشد و معمولا رنگ تیره یا روشن لباس با تن گرم انتخاب ایده آلی است.
  • برای مهمانی های نیمه رسمی می توانید لباس هایی تا روی زانو یا کمی بلندتر با طرح های ساده و رنگ های شاد انتخاب کنید. اصولا در مهمانی های غیررسمی شما در انتخاب آزاد هستید و می توانید با توجه به تم مهمانی لباسی دوست داشتنی بپوشید.
  • برای مراسم عروسی و نامزدی بهتر است به دنبال لباس های مجلل و شیک با متریال های خاص مانند ابریشم، حریر و ساتن باشید که ظاهری محکم و محکم دارند.
  • اگر مهمانی شما شب است، می توانید یک لباس براق یا پر زرق و برق انتخاب کنید که بسیار شیک به نظر می رسد. معمولا اکثر مردم لباس های رنگی روشن را برای رویدادهای روز ترجیح می دهند.

رنگ لباس فانتزی

طیف رنگی انتخاب شده برای یک لباس لاکچری زنانه کاملا سلیقه ای است. اما برای داشتن جلوه زیباتر بهتر است رنگ لباس را با توجه به رنگ پوست، مو و چشم و مناسب مهمانی انتخاب کنید. به هر رویداد رنگ خاصی اختصاص داده شده است. مثلا برای مراسم یلدا بیشتر از رنگ های قرمز استفاده می شود. به طور کلی لباس های مجلل در رنگ های مشکی، سبز یشمی، قرمز، لاجوردی، طلایی و … در مهمانی بیشتر خودنمایی می کنند.

در انتخاب رنگ لباس برای مهمانی های رسمی و مهمانی های غیر رسمی دقت کنید. شما نمی توانید یک لباس پر زرق و برق را که در یک مناسبت دوستانه در یک رویداد رسمی پوشیده اید، بپوشید.

تمامی مدل های لباس لاکچری

لباس مدل ماهی

مدل لباس ماهی، لباس بلند، لباس زنانه، مدل لباس جدید، مدل لباس، مدل لباس 2022.

مدل ماهی یک لباس مجلل و خاص است. این لباس منحصر به فرد را فقط افرادی می توانند بپوشند که اندامی بلند و بی نقص دارند. رویه این لباس مناسب است و دامن از زانو به پایین گشاد می شود.

لباس مجلل با دامن کلوش

لباس کلوش مجلل یکی از محبوب ترین مدل ها در بین دختران جوان است. دامن این لباس چین دار و چین دار است. اگر کمرتان باریک است با پوشیدن این لباس می توانید به زیبایی بدرخشید.

مدل لباس کوتاه و مجلل

لباس کوتاه و مجلل، لباس شیک

در بین لباس های لوکس، مدل کوتاه برای اکثر اندام ها مناسب است. این لباس در مدل های بدون آستین و بدون آستین با طرح ها و برش های مختلف موجود است. می توانید بر اساس فرم بالاتنه یقه لباس را انتخاب کنید تا جذابیت واقعی آن دیده شود.

چگونه یک لباس لاکچری انتخاب کنیم

مجموعه ای از لباس مجلسی لوکس، لباس مجلسی بلند، لباس مجلسی مخملی، لباس مجلسی شیک برای زنان

متأسفانه اکثر خانم ها در انتخاب یک لباس لوکس یک فاکتور را در نظر نمی گیرند. یک لباس مجلسی لزومی ندارد که زیبای مانکن باشد، بلکه باید فرم بدن شما را داشته باشد. این نکات را همیشه باید در نظر داشته باشید که اگر زیباترین مدل را بخرید اما به تیپ اندام شما نمی خورد، اصلا زیبا و جذاب نخواهد بود. به گشاد بودن لباس شب توجه کنید: معمولاً لباس های شب با کلوش و دامن های گشاد جلوه زیبایی دارند. اگر اندامی صاف و کشیده دارید می توانید لباس هایی از نوع کلوش انتخاب کنید. افراد قدبلند و لاغر بهتر است سراغ مدل های راسته با عرض کم نروند، زیرا ظاهر زیبایی روی بدن نخواهند داشت.

  • قد لباس یک موضوع سلیقه ای است. می توانید یک لباس دم ماهی بلند و دنباله دار انتخاب کنید یا مدل های شیپوری را انتخاب کنید که تا روی زانو باشد.
  • افراد با شکم بزرگ می توانند مدل های چین دار با پارچه چروک را انتخاب کنند.
  • خانم هایی که بالاتنه بزرگی دارند باید به سراغ لباس های آستین دار، کوتاه، تک شانه و ساده و یقه بروند.
  • برای افرادی که تاپ پایین دارند می توانند مدل هایی با یقه گرد، آستین حلقه ای، مدل شانه چین دار و … را انتخاب کنند.
  • برای خانم های با ته درشت مدل های تک رنگ با تزئینات بزرگ در قسمت بالا، مدل هایی با رنگ های شاد در قسمت بالا و تیره در قسمت بالا مناسب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا