مد و زیبایی

زیباترین مانتو تابستانی آبی بسیار خوشگل در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

مانتو تابستانی آبی

با شروع فصل گرما به خصوص تابستان تعداد زیادی از خانم های خوش سلیقه و خوش سلیقه به دنبال مانتوهای خنک با رنگ های تابستانی و مدل های شیک هستند. مانتوهای تابستانی از پارچه های سبک و نازک تهیه می شوند تا پوشیدن آن در روزهای گرم تابستان کار سختی نباشد. در این مطلب از سایت سرگرمی روز چند نوع مانتو تابستانی آبی را برای شما آماده کرده ایم تا در انتخاب مانتو مناسب به شما کمک کنیم. برای بررسی بیشتر این مدل ها با ما همراه باشید.

مدل مانتو تابستانی آبی

عکس اول مربوط به مدل مانتو تابستانی آبی است. این مانتو از پارچه طرح دار تهیه شده و به صورت کوتاه با جلو باز برش خورده است.

مانتو تابستانی آبی آسمانی

مانتو تابستانی آبی طرح دار با پارچه با خطوط آبی، جلوی کوتاه و باز دوخته شده است. این مانتو با ساق های سبک، کیف و روسری سفید ست می شود.

مانتو تابستانی آبی

مانتو دوخته شده از پارچه ترکی مرغوب. مانتو از جلو بلند و باز است.این مانتو با بند و تکه های ابریشمی آبی تزئین شده است.

مانتو تابستانی آبی آسمانی

مدل مانتو ماسونی فوق العاده شیک در رنگ آبی آسمانی. این مانتو با شلوار سفید، روسری و کیف آبی ست شده است. یک انتخاب بسیار خاص و کاربردی برای خانم های شیک پوش.

مانتو تابستانی کربنی

مانتو مدل تابستانه، قسمت رویی مانتو از کرپ و قسمت پایین از گیپور سفید دوخته شده است. جلوی مانتو با طرح های کرم رنگ تزیین شده است.

مانتو تابستانی آبی کم رنگ

مدل مانتو تابستانی آبی دوخته شده به سبک دخترانه و سنتی. این مانتو کوتاه و جلو باز است، دامن این مانتو به شکل کلوش دوخته شده است. این مانتو با نوارهای طلایی تزئین شده است.

کت آبی کوتاه

از این مدل مانتو می توانید برای شرکت در مراسم و مجالس مختلف استفاده کنید. مانتو تابستانی جلو باز آبی بلند با جیب و دکمه. علاوه بر این، این مانتو با شلوار، مانتو، شال گردن و کیف مشکی ست می شود.

مدل مانتو آبی کاربنی در اینستاگرام

مانتو آبی دخترانه با پارچه تابستانی خنک، جلوی کوتاه و باز. این مانتو با طراحی و دوخت بسیار ساده خود استایلی خاص و جذاب را برای شما رقم خواهد زد.

مانتوی کربنی آبی بازیگران

برای راحتی بیشتر در فصل تابستان می توانید از این مانتو استفاده کنید. یک کت آبی بلند در جلو بسته شده که با ریش دوزی تزئین شده است. این مدل مانتو برای خانم های محجبه نیز مناسب است.

کت آبی کربنی

اگر از طرفداران استایل های اسپرت و راحت هستید، این مانتو انتخابی جذاب و فوق العاده برای شماست. مانتو ساخته شده از پارچه چهارخانه به صورت بست جلو با طرح سرآستین و آستین های کشسان.

مانتو آبی کاربنی با بست جلو

عکس مدل مانتو تابستانی آبی است. این کت بلند در جلو باز است و با آستین های گشاد و پارچه های گلدار به زیبایی طراحی شده است.

کت بلند آبی آسمانی

این مدل مانتو برای محیط های آموزشی و دانشگاه ها مناسب و کاربردی خواهد بود. یک کت آبی با آستین های کاف دار با شلوار جین آبی، کیف کرم و کفش سفید.

الگوی مانتو کاربنی آبی مجلسی

مانتو بلند و آبی از پارچه راه راه به شکل کوتاه و جلو باز با جیب روی آستین. انتخابی بسیار جذاب برای خانم های با سلیقه.

    کت آبی مرجانی

عکس آخر مربوط به مدل مانتو آبی تابستانی است. قسمت پایین تنه و آستین این مانتو به شکل کلوش دوخته شده و با پارچه کرم دوزی تزئین و طراحی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا