مد و زیبایی

زیباترین مدل آستین بسیار خوشگل در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

الگوی آستین

مدل آستین همیشه تاثیر بسزایی در ظاهر لباس داشته است. برای اینکه استایلی زیبا و غیر معمول داشته باشید بهتر است آستین لباس با فرم و مدل لباس هماهنگ باشد. از آنجایی که آستین ها بخش مهمی از لباس هستند، لازم است که با مدل های مختلف آن آشنا شوید. سبک و طرح این قطعه برای مانتو، بلوز، لباس، تی شرت، تاپ و … متفاوت است. در واقع مدل لباس، نوع آستین مناسب را تعیین می کند. در زیر سعی شده متداول ترین مدل ها ارائه شود.

تاثیر الگوی آستین بر فرم کلی لباس

تاثیر الگوی آستین بر فرم کلی لباس

اگر دقت کرده باشید، الگوی استین، همانند الگوی یقه، تنوع زیادی دارد. ما نمی توانیم آن را به عنوان یک بخش عادی از لباس در نظر بگیریم. زیرا اکثر طراحان لباس برای تغییر شکل کلی لباس و ایجاد طرحی متفاوت بر روی آنها تغییراتی را اعمال می کنند.

در حال حاضر بسیاری از پوشش های زنانه تاکید زیادی بر مدل استین دارند. در اکثر مدل های لباس زنانه از مدل های معمولی، حجیم، پف دار، کلوش و … استفاده می شود. با توجه به اینکه آستین قسمتی از لباس است، باید به گونه ای طراحی شود که به زیبایی با فرم کلی لباس تناسب داشته باشد. برای مثال انتخاب چاپ کلوش برای لباس های گشاد و سایز بزرگ اصلا ایده جذابی نیست و باعث می شود فرم کلی لباس نامرتب و نامرتب به نظر برسد.

انواع مدل آستین پاسرگرمی روز

انواع مدل آستین مانتو، مدل آستین مچ، مدل آستین فانتزی حریر

مدل آستین پاسرگرمی روز هر سال دستخوش تغییراتی می شود و برخی از مدل ها برای فصول خاصی از سال مد می شوند. برای مانتوها آستین ها به تنهایی یا جداگانه دوخته می شوند. در مدل های مستقل، آستین به قسمت بالایی بدنه متصل می شود. در واقع آستین هم همزمان با رویه لباس بریده می شود. اما آستین های تکی جدا بریده شده و به حلقه آستین مانتو وصل می شوند.

زیباترین مدل لباس

زیباترین مدل لباس مدل جدید جیب پرینت مدل جدید آستین چین دار

برای ایجاد الگوی آستین برای یک لباس، خلاقیت و تحقق ایده های مختلف شرط اصلی موفقیت است. پارچه، رنگ و طرح لباس آن را تعیین می کند. انواع نقوش مانند کیمونو، راگلان، فانوس، کلاه، پروانه، اسقف، گل برگ، پرنسس، زنگوله، خفاش، کرکی، بادکنک، کلوش، پلو، شکاف و غیره. برای لباس های رسمی طراحی و دوخته می شوند.

انواع مدل آستین بر اساس قد

انواع مدل آستین با توجه به قد آستین لباس آستین پفی

برای طراحی مدل استین باید به ضریب ارتفاع بیشتر توجه شود، زیرا در برخی از مدل ها ارتفاع قابل تغییر نیست. قد آن می تواند استایل لباس را تغییر دهد. شما این آزادی را دارید که ارتفاع برخی از مدل ها را طراحی کنید و می توانید ارتفاع را به دلخواه کوتاه یا افزایش دهید. قد آستین کوتاه کمی کوتاهتر از آرنج، قد آستین بلند تا مچ و مدل قد سه ربع تقریبا تا وسط ساعد می رسد.

مدلی زیبا با آستین کلاسیک

مدل آستین کلاسیک زیبا، آستین کت، آستین لباس، الگوی آستین، معنی آستین، صفحه آستین

مدل آستین کلاسیک را می توان برای هر لباسی مانند بلوز، مانتو، بلوز، کت و غیره طراحی کرد. این سبک طراحی ساده ای دارد. مدل های کلاسیک با دو برش متفاوت وجود دارد. برش اول یک تکه است و درز آن از زیر بغل تا مچ است. اما الگوی دو تکه که بیشتر برای لباس های شب و رسمی استفاده می شود دو طرف سجاف دوخته می شود.

آستین های دخترانه و زیبا

آستین های دخترانه و زیبا

مدل آستین پفی یکی از پرطرفدارترین مدل ها در بین دختران جوان است. انواع مانتو، بلوز، تونیک و سایر لباس های رسمی و غیر رسمی را می توان با آستین های پف دار طراحی کرد. الگوهای پفکی انواع مختلفی دارند که نوع پفکی بیشاپ نمونه ای از آنهاست که در قسمت پایین آستین دارای دوتایی است. استایل پفی فیلیپینی نیز دارای دوقلوهایی در قسمت بالایی است.

آستین زیبا با چاک دار

آستین زیبا با چاک دار

برای لباس های مجلسی، آستین ها می توانند تاثیر زیادی بر استایل کلی لباس داشته باشند. زیبایی و جذابیت از مدل هایی که در آن از آستین های چاک دار استفاده شده است نشات می گیرد. این طرح آستین دارای یک شکاف از شانه تا مچ است و سرآستین با یک دکمه بسته می شود.

آستین کلوش محبوب

آستین کلوش محبوب

مدل آستین کلوش را هم در لباس های رسمی و هم در استایل های کژوال و بیرونی می توانید بپوشید. این مدل تمام قد است و محل کلوش با بلندی آستین مشخص می شود. معمولا در مدل های بلند کلوش از آرنج شروع می شود اما به طور خلاصه از قسمت بالای کلوش شروع می شود. این الگوی تمیز برای لباس های غیررسمی در نظر گرفته شده است، اما پارچه های توری دوزی شده و تزئین شده برای لباس های رسمی استفاده می شود.

مدل جذاب با آستین فانوس برای لباس شب

طرح آستین بادکنکی یک ایده جذاب برای بلوز و لباس است. این استایل در آرنج و مچ باز می شود و با یک دکمه در مچ دست بسته می شود.

آستین های پارچه ای روی مدل

آستین های پارچه ای روی مدل

فرم نرم و روان مدل با آستین های پارچه ای زیبایی خاصی به این استایل بخشیده است. فرم نرم و روان این الگوی دستی و استفاده از پارچه های نرم و لطیف، طراحی این الگو را برای انواع لباس زنانه آسان کرده است. قد این مدل بلند و متوسط ​​است.

مدل مونتاژ پروانه

آستین پروانه ای

آستین پروانه مانند کلاه است. این مدل برای لباس شب و لباس شب گزینه بسیار خوبی است. طرح آستین پروانه ای به گونه ای است که روی شانه ها را نمی پوشاند و شبیه شنل است. این یک گزینه جذاب برای لباس های یقه گرد است.

مدل با آستین خفاشی

آستین خفاشی

آزادی مدل آستین خفاشی باعث محبوبیت بیشتر آن شد. این لباس در زیر بغل و دور حلقه گشاد است و در مچ دست جمع می شود. قد این مدل بلند است و طراحی آن با پارچه های نرم و ظریف ایده جذابی خواهد بود.

آستین های گلبرگ برای استایل روزمره

آستین های گلبرگ

مدل گلبرگ برای تاپ و بلوز ایده خلاقانه و زیبایی است. این مدل به راحتی برای استایل های کژوال و مهمانی مناسب است.

آستین های جذاب راگلان

آستین های جذاب راگلان

مدل آستین راگلان به بالای لباس چسبانده شده و برای لباس های راحتی و بافتنی مناسب است. طراحی مدل راگلان ظاهری راحت و غیر رسمی به لباس می بخشد.

آستین های نامتقارن و دراماتیک برای لباس های رسمی و رسمی

خلاقیت در طراحی آستین می تواند منجر به الگوهای جدید شود. این طرح در تکه های مختلف برش و دوخته می شود و محدودیت قد ندارد. پلیسه دار، چند لایه، گلبرگ و غیره. مدل های دیدنی و نامتقارن هستند که گزینه ای گسترده برای لباس های غیررسمی و غیررسمی هستند.

یک الگوی رایج و محبوب کیمونو

کیمونو از الگوی لباس ژاپنی گرفته شده است. این مدل برای لباس های رسمی، اسپرت و کژوال راحت و مناسب است. الگوی کیمونو به لباس چسبانده شده و فرم زیبایی دارد.

بادکنک مدل کرکی

مدل آستین بادکنکی با مدل پف دار کمی متفاوت است. این مدل روی مچ شل و قسمت حجیم آن روی دست است. سایز این مدل ها سه ربع یا بلند بوده و گزینه مناسبی برای طراحی لباس های راحتی و رسمی تابستانی و بهاری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا