مد و زیبایی

زیباترین مدل بلوز مخمل بسیار خوشگل در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

مدل بلوز مخملی

مدل بلوز مخمل زنانه یکی از شیک ترین و پرطرفدارترین مدل های لباس زنانه است که برای فصل پاییز و زمستان گزینه ای رایج و پرطرفدار است. هر ساله با شروع فصل سرما، لباس های پاییزی در مدل های مختلف عرضه می شود. Crystal Velvet یک روکش کامل و در عین حال زیبا است که می تواند استایل شما را لوکس و اشرافی نشان دهد. پارچه مخمل از الیاف پنبه، مویر، پشم و کتان تهیه شده است که برای ماه های سرد سال نرم و گرم است. پارچه مخملی در انواع ضخامت و الیاف موجود است. این تنوع در طراحی و متریال، امکان طراحی مدل های شیک و مدرن را برای سبک ها و موقعیت های مختلف فراهم کرده است.

معرفی بلوز مخمل زنانه

بلوز مخمل زنانه، مدل بلوز مخمل، جلو بسته شدن، مدل بلوز مخمل

مدل بلوز مخمل زنانه با الیاف مصنوعی طراحی شده است. اما کرفس هایی که از الیاف مصنوعی ساخته می شوند قیمت مناسب تری دارند و تنوع طرح و رنگ بیشتری دارند. در طراحی بلوزهای زنانه از جنس مخمل با ضخامت های مختلف استفاده شده است.

مخمل یکی از حساس ترین متریال های موجود برای طراحی لباس زنانه است که به دلیل بافت نرم و کرکی که دارد به گرما حساس است. طرح بلوز زنانه با پارچه مخمل بسیار شیک است و پایداری بسیار خوبی دارد. فرقی نمی کند چه شکلی داشته باشید، به راحتی می توانید مدل بلوز مخملی مناسب را پیدا کنید. جنس مخمل در انواع طرح های تابه، ترمه و شیر وجود دارد که به راحتی می توان آنها را به روش های مختلف برش داد.

مدل بلوز مخمل مجلسی

مدل بلوز مخمل مشکی, مدل بلوز مخمل مشکی, مدل بلوز مخمل زنانه

مدل لباس بلوز مخملی یکی از شیک ترین مدل ها برای مهمانی های مختلف است. شما می توانید با توجه به رنگ پوست و ویژگی های بدن خود بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید. بلوزهای مخملی ممکن است در نگاه اول توجه شما را جلب نکنند، اما اگر بدانید این جنس چقدر به اندام شما می آید، قطعا اولویت اول شما خواهد بود. بلوز مخملی با لوازم مختلف تزئین شده است. برش و طرح مدل های مجلسی خاص و متفاوت از سایر مدل های معمولی است. تمام جزئیات لباس در بلوزها پردازش شده است. تقریبا همه خانم ها چندین مدل بلوز رسمی در کمد لباس خود دارند که با داشتن پارچه مخمل می توانند کلکسیون بلوزهای رسمی خود را تکمیل کنند.

مدل لباس رسمی بلوز مخملی

مدل لباس رسمی بلوز مخملی

برای مجالس رسمی لازم نیست به سبک کژوال ظاهر شوید. مدل بلوز مخملی می تواند برای مجالس رسمی مناسب باشد. البته منظور از مدل مجلسی، مدل هایی نیست که با سنگ و مروارید و تزئینات دیگر کار شده است. بلوزهای مخملی در رنگ های خنثی برای مجالس رسمی ایده آل هستند. برای داشتن یک استایل رسمی با بلوز مخملی باید به عناصر دیگر توجه کنید. استفاده از رنگ های براق و مخمل های سنگین برای این سبک مناسب نیست. می توانید با یک بلوز مخمل شلوار راسته بپوشید و با کفش های پاشنه بلند ساده ظاهر خود را کامل کنید.

مدل بلوز مخمل دخترانه

مدل بلوز مخملی دخترانه، مدل بلوز مخملی گلدار، مدل بلوز مخملی یقه دار، مدل بلوز مخملی طرح دار زنانه

مدل بلوز مخملی به گونه ای طراحی شده است که برای اکثر گروه های سنی مناسب است. اما برای اینکه مخمل از اصالت فاصله بگیرد و به مدل زیبای دخترانه تبدیل شود، باید تغییراتی در برش و طرح آن ایجاد کرد. بلوزهای دخترانه با رنگ های ساده، عروسکی، پف دار، گشاد، نامتقارن و غیره طراحی شده اند. بلوز مخملی را می توانید برای مهمانی ها، مهمانی های دوستانه، عید بزرگ، تولدها و غیره بپوشید. بلوزهای مخملی دخترانه اغلب کوتاه تا متوسط ​​هستند و با شلوار جین یا ژاکت ست می شوند. اگر از بلوز مخملی استفاده می کنید، از شلوار صاف یا گشاد زیر آن استفاده کنید. اما برای کلوش و بلوز پفی، شلوار یا ساپورت جاذب گزینه بهتری است.

مدل آستین بلوز مخمل دخترانه نیز با سایر مدل های رایج متفاوت است. اگر بلوز دخترانه کلوش یا پف دار است. پس همان مدل آستین را انتخاب کنید.

الگوی رنگارنگ

مدل بلوز مخمل دخترانه

مخمل در طرح های ساده و طرح دار، مات و براق، کش دار و بدون کش تولید می شود. بلوز مخمل طرح دار برای یک استایل شیک و شاد ضروری است. پارچه های طرح دار و گلدار معمولا با نزدیک شدن به بهار مد می شوند. ضخامت جنس مخمل و طرح های متنوع این مدل باعث شده است که توجه صنعت مد را به خود جلب کند.

پارچه طرح دار در انواع طرح های چاپی و یا طرح های گلدوزی موجود است. مخمل هایی با طرح چاپی بیشتر برای زندگی روزمره و استایل روزمره مناسب هستند. اما خامه دوزی ها و گلدوزی های روی مخمل آن را به یک مدل خاص تبدیل کرده است. اگر طرح مخملی کوچک باشد بیشتر برای افراد چاق مناسب است. اما برخی از مخمل ها طرح های درشتی دارند، این مدل ها برای افراد لاغر گزینه مناسبی هستند.

الگوی بلند

تونیک مخمل بلند

بیشتر افراد مدل بلوز مخملی را با مدل های کوتاه تا باسن می شناسند. اما برخی از طراحان آن را بالاتر از حد استاندارد برای راحتی خانم ها در این لباس طراحی می کنند. بلوزهای بلند برای هر مهمانی رسمی و غیر رسمی مناسب است. قد این بلوزها معمولا تا زانو یا کمی بالاتر است. در عروسی ها می توان به جای پیراهن از بلوز رسمی بلند استفاده کرد.

بلوز مخمل نیازی به آستر ندارد و با انتخاب طرح و رنگ مناسب برای همه افراد قابل استفاده است. می توانید بلوز مخمل بلند را به تنهایی بپوشید یا آن را با جوراب شلواری یا یک شلوار ترکیب کنید. معمولا مدل های بلند مستقیم یا کلوش هستند. برای افراد قد بلند و قد بلند مدل کلوش بلند و مدل راسته بلند زیباست. اما اگر چاق هستید مدل های جاذب را انتخاب نکنید. مدل هایی که دارای چین های کوچک و ظریف از کمر به پایین هستند برای این افراد ایده آل تر هستند.

استایل های رایج و زیبا با طرح بلوز مخملی

مدل بلوز مخملی شیک

اگر شک دارید که چه چیزی را با مدل بلوز مخمل ترکیب کنید، نگران نباشید. استفاده از شلوار یا دامن برای بلوزهای مخمل زیباتر است. مخمل بیشتر برای ماه های سرد سال است. اما در شب های تابستان می توانید به جای پیراهن از یک بلوز مخمل بلند برای تولد، عروسی و مجالس اجتماعی استفاده کنید.

برای افراد با هیکل بزرگ، مدل هایی با برش عمودی و رنگ های تیره می تواند عالی باشد. بهتر است دختران جوان و لاغر از رنگ های شاد استفاده کنند. بلوز مخملی را می توان در موقعیت های مختلف استفاده کرد، فقط به طرح، رنگ و برش لباس دقت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا