مد و زیبایی

زیباترین مدل شومیز گره دار بسیار خوشگل در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

الگوی شومیز گره

اسناد تقاطع مجلس آنها نماد زیبایی و مد هستند. این الگوی گره شومیزی که اغلب با پارچه‌های باکیفیت و زیبا مانند ابریشم ساخته می‌شود، با طرح گره خاص خود جلوه‌ای بی‌نظیر به پوشنده می‌دهد. این شومیز دیواری ها علاوه بر زیبایی، راحتی زیادی را نیز برای فرد به ارمغان می آورند، بنابراین احساس سبکی و آزادی حرکت را به همراه دارند.

الگوی شومیز گره دار شیک

****

الگوی شومیز گره دار زیبا

دستمال شومیزی گره خوردهاین نه تنها به دلیل زیبایی بصری، بلکه به دلیل ترکیب منحصر به فرد سنت و مدرنیته محبوب است. مدل های گره دار در قسمت کمر یا لباس با گره در کمرمی توان آنها را در انواع مختلف مانند تسمه بسته یا گره های شل طراحی کرد که هر کدام جلوه خاصی به شومیز می دهند.

یک الگوی شومیز گره دار خاص

****

الگوی گره شومیزی زنانه

یکی دیگر از ویژگی های محبوب در بین طراحان لباس، لباس شیک با یقه گره دار و- این نوع یقه ها که می توانند در طرح های مختلف مانند یقه پیچ و یا الگوی یقه پیچ خورده هنگام استفاده جلوه ای خاص و متمایز به شومیز می دهند. چنین طرح هایی نه تنها در بین زنان بلکه به تدریج در بین مردان نیز رایج شد.

مدل بلوز پایین

****

مدل شیک لباس یقه گره دار

مدل بلوز پایین این یکی از الگوهای جذاب و منحصر به فردی است که جلوه ای کاملا متفاوت به لباس می دهد. این نوع برش بر انعطاف پذیری و تناسب فرم بدن تاکید دارد و امکان تنظیم بلوز بر اساس سلیقه شخصی را فراهم می کند.

مدل لباس با گره در قسمت کمر

****

دستمال شومیزی گره خورده

بالاخره انواع شومیزها گره از جانب الگوی شومیز گره گرفته شده به الگوی یقه پیچ خورده، همه نشان دهنده ترکیبی خلاقانه از زیبایی و راحتی هستند. این مدل ها به طور گسترده در سایت موجود است سرگرمی روز مقرون به صرفه، آنها گزینه های ایده آل برای کسانی هستند که به دنبال پوشش شیک و در عین حال راحت هستند.

    شومیز گره مجلسی

****

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا