مد و زیبایی

زیباترین مدل لباس مجلسی برای مراسم فامیل بسیار خوشگل در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

مدل لباس برای مجالس خانوادگی

انتخاب لباس مناسب هنگام شرکت در مراسم و مجالس مختلف همواره یکی از سخت ترین کارها برای خانم ها محسوب می شود. به عنوان مثال، شما باید در رویدادهای مربوط به اقوام خود لباس های پرزرق و برق و هنگام شرکت در رویدادهای مربوط به اقوام و دوستان خود لباس های ساده تر بپوشید. در این مطلب آلبومی با جذاب ترین مدل لباس ها برای مجالس خانوادگی آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب آسان از بین این مدل ها با ما همراه باشید.

    لباسی برای رویدادهای خانوادگی دور

عکس اول مربوط به مدل لباس برای یک مراسم خانوادگی است. این مدل مشکی از پارچه گیپور و ساتن به هم دوخته شده و با مروارید دوزی شده سفید و مشکی طراحی شده و ترن این لباس در کناره ادامه دارد.

یک لباس مناسب برای عروسی خانواده شوهر

مدل پیراهن بسیار شیک به رنگ کرم دوخته شده از ساتن روی دامن و حریر کار شده با آستر رویه لباس. این پیراهن بومی برای خانم هایی با استایل شیک انتخاب خوبی خواهد بود.

مدل لباس عروس

برای داشتن استایلی خیره کننده و جذاب می توانید از این مدل پیراهن استفاده کنید. پیراهن بسیار شیک با رویه ابریشمی و قسمت پایین کرپ ابریشمی مشکی. رویه این لباس با نگین های نقره طراحی شده است.

لباس عروس ناشناس

مدل لباس برای مجالس خانوادگی دوخته شده به صورت کوتاه و از کرپ سبز با نقوش مروارید دوزی شده در قسمت های مختلف لباس و ست شده با کفش پاشنه بلند.

مدل لباس مخصوص عروس

لباس بسیار زیبا از پارچه های ترکی مرغوب. رویه این لباس از حریر آستر و قسمت پایین از پارچه ساتن دنباله دار ساخته شده است.

لباس عروسی خواهر

اگر می خواهید استایلی ساده اما شیک داشته باشید از این مدل پیراهن استفاده کنید. لباس کوتاه و مشکی با طرح حریر روی آستین.

یک لباس برای تالار عروسی

یک استایل بسیار محبوب در بین خانم های خوش سلیقه، شامل شلوار بلند و دمپایی مشکی پهن با پیراهن قرمز.

مدل لباس عروسی مختلط

رنگ خاص این مدل می تواند به شما کمک کند استایلی منحصر به فرد داشته باشید. پیراهن کرپ ابریشمی زرد با یقه صاف و روبان دنباله دار.

    لباس عروسی برادرم

عکس آخر مربوط به مدل لباس برای مراسم خانوادگی و اقوام دور است. این پیراهن از مخمل قهوه ای تیره با طراحی بسیار ساده و شیک ساخته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا