مد و زیبایی

زیباترین مدل لباس نامزدی بسیار خوشگل در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

الگوی لباس عروس

برای عروس خانم ها انتخاب لباس مناسب یکی از سخت ترین کارهاست. انتخاب لباس برای مراسم نامزدی باید با توجه به فرم اندام و استایل شما انجام شود. همچنین برای داشتن استایلی شیک در این مراسم می توانید از لباس هایی با الگوهای مختلف و متفاوت استفاده کنید. در این مطلب از سایت سرگرمی روز به بررسی انواع مدل لباس نامزدی می پردازیم. برای آشنایی بیشتر با این مدل ها با ما همراه باشید.

لباس نامزدی لوکس 2023

تصویر اول مربوط به الگوی لباس نامزدی دوخته شده به صورت جذبی و کوتاه است. پیراهن رناپ طلایی ست پارچه پولک دار و براق با کفش پاشنه بلند کرم.

لباس نامزدی شیک ایرانی

پیراهن بلند زنانه مشکی پارچه ساتن با سنگ های تزئین شده روی یقه و آستین. یک انتخاب عالی و فوق العاده برای خانم های خوش سلیقه مناسب برای مراسم نامزدی.

مدل لباس نامزدی تمیز

پیراهن مجلسی نامزدی رنگ کرم دوخته شده جذبی و کوتاه از پارچه کرپ با طرح کمربند و یقه توپر به همراه آستین گشاد.

لباس نامزدی ایرانی ساده

یکی از خاص ترین لباس های مناسب برای مراسم نامزدی مربوط به این تصویر است. پیراهن زنانه آبی و براق با طرح دامن و آستین های پف کرده و یقه هفت ضلعی.

لباس نامزدی اسپرت

مدل لباس نامزدی با طرح بالا پولک دار و آستین بلند با دامن کلوش تا ساتن و کلوش به شکل بلند و روان. یک انتخاب عالی برای خانم های جوان با سلیقه.

با لباس نامزدی

پیراهن ساتن سبز دوزی بلند با دامن گشاد و نیم تنه آستین کوتاه و طرح قایق با نگین سبز و مروارید سبز.

مدل جدید لباس نامزدی در تهران

اگر لباس های ساده و شیک دوست دارید این پیراهن برای مراسم نامزدی شما مناسب خواهد بود. ساخته شده از ساتن آبی با دامن بلند با آستین کوتاه و یقه شنل.

لباس نامزدی ساده و در عین حال شیک

پیراهن با طرح و استایلی خیره کننده از پارچه گیپور سبز رنگ به صورت سکته ای و جذبی. این پیراهن با سنگ های تزئینی و طرح چرم روی آستین دیده می شود.

    مدل لباس نامزدی لوکس

عکس آخر الگوی لباس نامزدی است که به شکل ساری با آستین بلند و شلوار گشاد با کفش پاشنه بلند ست شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا