مد و زیبایی

زیباترین مدل مانتو بلند بسیار خوشگل در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

مانتو مدل بلند

در این مقاله به بررسی انواع مانتوهای بلند می پردازیم. با پیشرفت صنعت مد، همیشه جدیدترین مدل ها و طرح های مختلف لباس در دسترس است. کت های بلند نیز در این مدت دستخوش تغییراتی شدند و این پیشرفت در صنعت مد شد. با ما همراه باشید تا جدیدترین و پرطرفدارترین مدل های مانتو بلند را بررسی کنیم.

مانتو بلند مدل تمیز با بست جلو

تصویر مربوط به مدل مانتو بلند جلو باز به رنگ سرمه ای با جیب و طرح حروف طلایی می باشد. این مانتو با شلوار جاذب آبی روشن. ست صندل تابستانی قهوه ای.

مانتو مدل ساده شیک و شیک

در عکس مدل مانتو بلند با پارچه کتان و دو جیب بزرگ، آستین ساده و سه دکمه در بالاست. این مانتو با شال و کتانی سفید ست می شود.

مانتو در گلدان

مدل مانتو گلدانی در واقع یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین مانتوهای سنتی و بلند است. این مانتو از کمر شروع به گشاد شدن می کند و مانند حرف انگلیسی A در قسمت پایین کمی به سمت داخل جمع می شود. پهنای این مانتو برای افراد لاغر و یا افرادی که با لباس های جاذب راحت نیستند بسیار مناسب است.

مدل لباس مشکی بلند

تصویر مدل مانتو بلند دو تکه دارای یک تاپ کتان سفید و پایین‌های بلند سبز رنگ است. طرح این مانتو بسیار شیک و جذاب است و می توانید آن را به خوبی با کفش طبی سبز ست کنید.

مدل مانتو بلند جدید

تصویر مدل مانتو بلند در جلو با پارچه ابر و باد و جیب های ساده. مناسب برای خانم های جوان. با شلوار لی مشکی و کفش سفید کرمی ست شده است.

مانتو بلند مدل تمیز دکمه دار

عکس مانتو بلند طوسی با آستین مچی، ست با روسری خاکستری تیره و کفش مشکی. استایل مناسب برای خانم های محجبه.

مدل مانتو جلو بسته شیک و شیک

تصویر مدل با عبای بلند سبز با طرح سینه سنتی و حاشیه سفید دوزی. این مانتو با طرحی زیبا و زیبا برای خانم های جوان شیک پوش مناسب است.

مانتو بلند مدل مشکی

در تصویر یک کت بلند با یک کمربند در جلو با آستین های گشاد و یک جیب با جیب در پایین مانتو است. این مانتو برای دختران جوان در فصل تابستان بسیار مناسب است.

مدل مانتو بلند دخترانه

تصویر مانتو جلو بسته بلند با گلدوزی سفید و طلایی و پارچه آبی و سفید است. این مانتو برای خانم های جوان خوش سلیقه بسیار مناسب است و با صندل مشکی ست می شود.

مدل مانتو اسپرت بلند

در تصویر یک کت دو تکه سفید ساده با جیب و آستین های گشاد است. این مانتو مناسب خانم هایی است که استایل های راحت و متفاوتی دارند. مانتو دارای صندلی قهوه ای و شال کرم است.

مانتو بلند مدل تمیز

تصویر بالا یک کت خاکستری روشن با دکمه جلو، یک کمربند در ناحیه سینه و دو جیب سینه است. آستین های مانتو در مچ کش دار بوده و با شلوار آبی تیره و شال مشکی ترکیب شده است.

مدل مانتو بلند جدید

تصویر مربوط به مانتو ساق پا مدل ساده با آستین گشاد است. این مانتو برای خانم های شیک پوش و استایل های مطابق با مد مناسب است و در دو رنگ سرخابی و سبز عرضه می شود.

مانتو مدل بلند

تصویر مدل مانتو بلند ساق پا و جلو باز است.این مانتو روی سینه طرح سنتی و منگوله روی مچ دارد. ست شده با شلوار لی مشکی و کفش پاشنه بلند کرم.

الگوی مانتو جلو باز بلند

در تصویر یک مانتو جلو بسته بلند ترکی با طرح های سبز سنتی در جلو و آستین کت دیده می شود.

چرا لباس های ترکی محبوبیت بیشتری دارند؟

لباس ترکی به دلیل پگوشواره های مرغوب با کیفیت دوخت بالا در بین مردم خاورمیانه بسیار محبوب است. کشور ترکیه با تولید و دوخت مانتوهای به روز و با کیفیت، محبوبیت زیادی در بین خانم ها ایجاد کرده است، به همین دلیل اکثر خانم ها در خرید لباس هایی که حتما ترکی باشند، دقت می کنند.

مانتو مدل بلند

تصویر آخر مربوط به کت مشکی سبک کیمونو با پارچه خنک تابستانی است. این مانتو با طرح نگین و حاشیه دوزی دیده می شود و با کیف کفش و روسری مشکی نیز ست می شود. این مانتو برای خانم های جوان و شیک پوش با استایل های لاکچری بسیار شیک انتخاب مناسبی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا