مد و زیبایی

زیباترین مدل مانتو دانتل بسیار خوشگل در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

مدل مانتو توری

توری یکی از پرطرفدارترین پارچه ها برای دوخت لباس زنانه است. این پارچه بسیار ظریف است و اغلب با دست یا ماشین از نخ های کتان، ابریشم و پنبه بافته می شود. توری های اصلی از نخ ابریشم در زمینه توری استفاده می کردند. توری در سه نوع کار شده و کار نشده تولید و در اختیار افراد قرار می گیرد. این پارچه شباهت هایی با گیپور دارد اما جزو پارچه های گران قیمت محسوب می شود. مانتوهای تهیه شده از این پارچه اغلب بسیار محبوب هستند و در مجالس و مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرند. در این مطلب از سایت سرگرمی روز طبق معمول نگاهی خواهیم داشت به انواع مدل های روپوش توری.

مانتو توری خانگی

تصویر یک کت توری مشکی بلند با بست جلو است. پایین این دامن کلوش و جلوی این مانتو و آستین های آن به زیبایی تزیین شده است.

کت توری کوتاه

مانتو توری مشکی، جلوی بلند و بسته با طرح مروارید دوزی شده و آستین سه ربع، این مانتو با دو جیب در پایین تنه تزیین شده است.

مدل مانتو با تور ارگانزا

لباس مجلسی توری صورتی بلند و جلو باز مزین به مروارید دوزی و حاشیه دوزی شده و آستین های این مانتو به شکل سه ربع دوخته شده است.

مدل مانتو با توری گلدار

عکس مانتو توری فوق لوکس در رنگ مشکی و جلو باز، آستین های این مانتو به صورت آستین دار و چین دار می باشد. این مانتو را می توانید مطابق تصویر با کیف و کفش مشکی و روسری رنگارنگ ست کنید.

مانتو توری شیک

لباس توری کوتاه و شیک با طرح و تزیین روی آستین و لبه مانتو با بند ریش. انتخاب مناسب برای خانم های خوش سلیقه.

مدل مانتو توری مشکی

مانتو توری مدل تمیز و شیک در رنگ مشکی بلند و جلو باز این مانتو با خطوط راه راه سفید تزئین شده است. یک انتخاب عالی برای خانم هایی که عاشق سادگی و زیبایی هستند.

مدل مانتو با پارچه مشبک

لباس توری جلوی بلند و باز با طرح کلوش در پایین لباس و پارچه طلای سنتی، می توانید با این لباس استایلی خیره کننده و جذاب داشته باشید و آن را با ساق، کفش پاشنه بلند و روسری مشکی ترکیب کنید.

مانتو توری مدل مشکی

کتی با طرحی بسیار خاص و متفاوت، این مانتو توری با طرح منجوق دوزی و ریش روی آستین انتخابی مناسب برای خانم های با سلیقه خاص است.

مانتو توری جلو باز

تصویر مربوط به یک کت توری جلوی بسیار رنگارنگ، بلند و باز است. این روپوش با حاشیه های گلدوزی شده و گل های صورتی تزئین شده است.

مدل لباس یک لباس توری است

در تصویر یک کت توری بلند به رنگ مشکی و جلو بسته است. این مانتو برای خانم های جوان خوش سلیقه بسیار مناسب است. می توانید این مانتو را با یک کیف مشکی و یک شال رنگارنگ ترکیب کنید.

مدل مانتو توری جدید

مانتو بلند جلو بسته و لباس پارچه توری، ست با کفش پاشنه بلند و روسری مشکی.

الگوی کت بدون ترس

یک کت فوق العاده لوکس به رنگ کرم، بلند و جلو بسته، این مانتو برای خانم های جوان علاقه مند به استایل مد انتخابی مناسب است.

مانتو توری مدل مشکی

آخرین تصویر از این مجموعه متعلق به یک لباس توری مشکی است که با یک کیف مشکی و یک شال قرمز ست شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا