مد و زیبایی

زیباترین مدل مانتو کرپ بسیار خوشگل در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

مدل مانتو کرپ

انواع مانتوهای کرپ یکی از سبک ترین و بهترین انتخاب ها برای استایلی زیبا در فصول گرم سال به خصوص تابستان است. با توجه به محبوبیت زیاد این پارچه در تهیه و تولید انواع مانتو از آن استفاده می شود. رنگ این پارچه به شما آزادی انتخاب می دهد. با هر مدل شیکی می توانید به راحتی کت مورد علاقه خود را از این متریال تهیه کنید. با ما همراه باشید تا بیشتر کت های کرپ را بررسی کنیم.

کت کرپ الگوی تمیز

تصویر اول یک کت کرپ مشکی شیک است. این مانتو مشکی با طرح صورت و لبه های گلدوزی شده با روسری قهوه ای و شلوار و کفش مشکی ست می شود.

مدل مانتو کرپ مازراتی

چهار مانتو فوق العاده شیک در رنگ های متنوع تابستانی که همگی با پارچه کورتا دوخته و دوخته شده اند. تزیین شده با گلدوزی به رنگ طرح های مانتو.

الگوی کت کرپ ابریشمی

مانتو بسیار خاص و جذاب به رنگ نارنجی. این مانتو جلوی بلند و باز با دکمه ها و جیب های طلایی تزئین شده است. بسیار مناسب برای خانم هایی با استایل به روز.

مدل کت کرپ کتی

مانتو کرپ جلو بسته مشکی با طرح گلدار جلو و آستین کت، ست با کیف، شلوار و روسری مشکی.

مدل مانتو کرپ

برای دوستداران سبک های سنتی این مانتو می تواند انتخاب خوبی باشد. مانتو عبای کرپ طرح دار با پارچه های گلدار با لبه های گیپور.

الگوی کت کرپ ابریشمی

عکس مانتو کرپ مزون است. این کت جلو باز راه راه طلایی می تواند یک انتخاب عالی برای خانم های جوان باشد.

مانتو کرپ مازراتی مدل جلو بسته

همه ما از محبوبیت کت های کتی آگاه هستیم. طرحی از مانتو کرپ ساخته شده از پارچه کرپ آبی آسمانی. این کت با شلوار سفید و پیراهن و روسری صورتی یک مجموعه بسیار شیک ایجاد کرد.

مدل مانتو مازراتی دکمه دار

مانتو اسپرت دخترانه سرخابی. این مانتو با طرح جیب و دکمه به دلیل رنگ شاد و پارچه راحت انتخاب خوبی برای فصول گرم سال خواهد بود.

الگوی کت کرپ حریر جلو بسته

خانم هایی که به استایل های خاص و متفاوت علاقه دارند می توانند از این مدل مانتو کرپ استفاده کنند. مانتو با زمینه کرم و طرح هایی با لبه های سجاف و قهوه ای.

مانتو طرح دار با گاباردین کرپ داماس

مانتوهای ابایا یکی از پرطرفدارترین مانتوهای تابستانی هستند. روپوش آبایا از پارچه کرپ مازراتی مرغوب طراحی شده با گلدوزی سنتی.

الگوی کت کرپ ابریشمی

پارچه های مازراتی آنقدر سبک و راحت هستند که می توانید از آن ها برای استایل های روزمره خود استفاده کنید. مانتو کوتاه جلو باز سبز با جیب و دکمه های طلایی.

الگوی کرپ مازراتی

اگر هنگام حضور در مجالس رسمی نمی توانید استایل مناسبی را انتخاب کنید، این مانتو پیشنهاد ماست. مانتو لاکچری مشکی با طرح جواهر دوزی بسیار خاص و شیک.

مانتو طرح دار با پارچه کرپ حریر مشکی

استایل های دخترانه و اسپرت را می توان با یک کت کرپ هماهنگ به خوبی تکمیل کرد. مانتو کرپ طرحدار کرم، ست با شلوار سفید و کیف و کفش کرم.

    مدل مانتو کرپ بلند مازراتی

عکس آخر یک مانتو کرپ بسیار شیک با رنگ بندی بسیار خاص است. آستین های پف دار این مانتو آن را به یکی از شیک ترین مدل های موجود تبدیل کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا