مد و زیبایی

زیباترین مدل پالتو فوتر بلند بسیار خوشگل در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

مدل بلند مانتو فوتر

انتخاب مانتو برای طراحی و ایجاد استایلی جذاب مناسب فصل پاییز و زمستان بسیار موثر است. کت های خز زنانه توجه بسیاری را در بین خانم ها به خود جلب کرده است. در این مطلب آلبومی با انواع مدل مانتوهای بلند را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب این مدل ها با ما همراه باشید.

مدل جدید مانتو پایین

عکس اول مربوط به مدل مانتو بلند طوسی زنانه است. این مانتو چهار سینه با جلو باز ساخته شده است. با یک پیراهن سفید، چکمه های چرمی مشکی و یک شال مشکی زنانه ترکیب شده است.

کت زنانه ترک روی پا

مدل مانتو زنانه بسیار شیک در رنگ طوسی با جلوی بلند و باز با طرحی ساده و بسیار شیک به صورت جیب و دکمه مشکی. با روسری، لباس بافتنی، ساق و چکمه های چرمی ترکیب شده است.

فوتر مانتو دو رنگ

استایل زنانه پاییزی و بسیار شیک کت جلوی شتری با روسری چهارخانه، کیف چرمی قهوه‌ای و چکمه‌های جیر مشکی. مناسب برای خانم های خوش سلیقه.

مدل کوتاه مانتو فوتر

مانتو مشکی زنانه، جلوی بلند و باز با دکمه های طلایی، ست با شلوار، چکمه، ساق و شال مشکی. مناسب برای خانم های خوش سلیقه.

مانتو بلند زنانه

یکی از شیک ترین مدل ها با این تصویر همراه است. مانتو جلوی بلند و باز زنانه با آستین گشاد و ست ماگی با شلوار جاذب مشکی، شال کرم، کیف چرمی و نیم بوت کرم.

مانتو پایین مردانه

اگر به استایل های شیک و خاص علاقه دارید، این مانتو انتخاب هوشمندانه ای برای شما خواهد بود. مدل جلوی بافتنی بلند و باز، ساق چرمی، کیف کرم و روسری کرم.

مانتو فوتر زنانه شیک

مانتو کرم یکی از جذاب ترین و شیک ترین مدل های امسال است که در قسمت جلوی بلند و بسته با طرح کمربند ساخته شده است. یک انتخاب عالی برای خانم های خوش سلیقه، ست صد ساله با بافتنی مشکی و کیف قهوه ای.

مانتو پایین زنانه

استایل شیک و زنانه به صورت کت بلند به رنگ شتری، جلوی بلند و باز، ست با چکمه بنفش و ژاکت مشکی.

مانتو فوتر زنانه شیک

تصویر آخر مربوط به مدل پاسرگرمی روز خز به رنگ طوسی است که جلوی بلند و بسته با کمربند به شکل روبان با آستین و سرآستین پف کرده است. در ترکیب با روسری پلنگی و کیف نارنجی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا