مد و زیبایی

زیباترین مدل کت دامن مجلسی بسیار خوشگل در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

مدل دامن کت

دامن از قدیم در بین خانم ها بسیار محبوب بوده است. امروزه این لباس های جذاب هم در لباس های ورزشی و هم در لباس های رسمی طراحی و تولید می شوند. تنوع بسیار زیاد مدل ها، متریال ها، رنگ ها و همچنین کاربردی بودن دامن ها باعث شد تا تعداد زیادی از خانم ها طرفدار این لباس ها باشند. در این مطلب از سایت سرگرمی روز به بررسی انواع کت و دامن رسمی زنانه و دخترانه می پردازیم. با ما همراه باشید تا با جدیدترین مدل ها آشنا شوید.

کت با دامن بلند

عکس اول مربوط به مدل لباس با دامن است. این ست گرم را می توان به صورت کت کوتاه، جلو بسته و آستین بلند تا دامن کلوش کوتاه مشاهده کرد.

کت و دامن بلند ترکی

دامن و لباس صورتی دخترانه دوخته شده به صورت دامن کلوش بلند و کت کوتاه جلو باز. ست کتانی و نخی سفید دخترانه.

مدل کت و دامن جدید

برخی از شیک ترین مدل های دامن و کت با این تصویر همراه هستند. لباس و دامن سبز دوخته شده به صورت کلوش و دامن بلند و کت کوتاه جلو بسته.

مانتو و دامن کار

کت و دامن اسپرت دخترانه در دو رنگ سبز و شکلاتی دوخته شده به صورت کلوش و دامن نسبتا بلند به کت کوتاه جلو باز دوخته شده است.

کت و دامن مجلسی 1402

یک استایل بسیار جذاب دخترانه، شامل دامن کلوش کوتاه تا کت کوتاه با جلو باز. ست با شومیز جاذب سفید.

مدل دامن برای خانم های میانسال

مدل کت و دامن آبی کناسب برای خانم های میانسال دارای دامن و کت کوتاه با نیم تنه کلوش و طرح با سنگ های تزئینی.

مدل جدید لباس دامن

ست کت و دامن جذاب به رنگ شکلاتی دوخته شده به صورت دامن بلند و ژاکت کوتاه در قسمت جلو به هم متصل شده است. این کت و دامن جذاب با کفش های پاشنه بلند و روسری کرم ست شده است.

مدل لباس دامن زنانه

عکس آخر مربوط به کت و دامن دخترانه با طراحی بسیار شیک و جذاب می باشد. از این ست دوست داشتنی در مجالس مختلف استفاده کنید تا استایل های خاصی داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا