مد و زیبایی

زیباترین مدل کت پاییزه بسیار خوشگل در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

مدل مانتو پاییزه

مانتوهای پاییزی یکی از محبوب ترین اجناس در مدل های مناسب برای فصول سرد سال هستند. این کت ها اغلب از پارچه های متراکم مانند پشم و عرق ساخته می شوند. تنوع بسیار زیاد در پارچه ها و طرح های این لباس ها امکان استفاده از آن ها را در سبک های مختلف فراهم کرد. در این مطلب آلبومی با تمامی مدل های ممکن مانتوهای پاییزی را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی بیشتر این مدل های جذاب با ما همراه باشید.

مدل مانتو پشمی زنانه

عکس اول مربوط به مدل مانتو پاییزی است. این مانتو طوسی در جلو به صورت بسته و کوتاه دوخته شده و با شلوار و چکمه مشکی ست می شود.

مدل مانتو زنانه

مدل مانتو چهارخانه پاییزی زنانه جلو باز و کوتاه با کمربند در لبه آستین. ست شده با شلوار جین مشکی و چکمه های چرمی.

مدل مانتو اسپرت زمستانی دخترانه

مانتو کوتاه زنانه با بند جلو دوخته شده از ته کیمونو با کمربند در سه رنگ قهوه ای مشکی و سفید موجود می باشد. یک انتخاب عالی برای خانم های خوش سلیقه.

مدل مانتو زمستانی زنانه

مانتو پاییزی یاسی از پارچه آستری به شکل کوتاه و جلو بسته با کمربند و جیب. این مانتو جذاب با شلوار جین مشکی و کلاه ست شده است.

مانتو پاییزی مردانه

لباس زنانه مناسب فصل پاییز از پارچه ضخیم به صورت کوتاه و جلو باز. با طرح های گلدوزی سنتی. ست با کیف و روسری سفید.

مانتو زمستانی زنانه کوتاه

مانتو سبز پاییزی جلو باز و کوتاه دوخته شده با پارچه شیرین با طرحی بسیار ساده و دوست داشتنی. ست شده با شلوار لی مشکی و روسری مو.

    مانتو پاییزی زنانه دیجی کالا

مانتو چهارخانه پاییزی کوتاه مناسب برای استایل های اسپرت که جلوی کوتاه و باز دوخته شده است. یک انتخاب عالی برای خانم های جوان با سلیقه.

مدل مانتو پاییزی دخترانه

مانتو پاییزی زنانه کرم با یقه یقه اسکی مشکی با کمربند در انتهای آستین. یقه این لباس از ترکیب پارچه کرم و مشکی دوخته شده است.

مدل جدید مانتو پاییزه

عکس آخر مربوط به الگوی مانتو چهارخانه پاییزی زنانه ترکیبی از زرد و قهوه ای است. دوخت کوتاه و جلو باز. همراه با دمپایی گشاد و کیسه کرم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا