مد و زیبایی

زیباترین مدل یقه لباس زنانه بسیار خوشگل در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

مدل لباس زنانه یقه دار

الگوهای با یقه لباس و شومیز: از خانه تا لباس
هر ساله با تغییر فصل، مد و طراحی لباس ها نیز تغییر می کند. در این مطلب به بررسی الگوهای یقه لباس شومیزی، جدیدترین الگوها و انواع یقه می پردازیم. اگر به دنبال ایده جدیدی برای یقه لباس خود هستید این مطلب را از دست ندهید.

مدل لباس یقه پوشیده است

مدل یقه برای لباس مجلسی: راحتی و سادگی

در لباس خانگی، راحتی بیش از هر چیز دیگری مهم است. الگوی یقه برای لباس مجلسی معمولا ساده و آسان است. یکی از محبوب ترین طرح های یقه برای لباس های مجلسی، یقه های پهن و گرد است که به پوست اجازه می دهد به راحتی نفس بکشد.

عکس الگوی یقه لباس

مدل لباس بلند یقه: زیبایی در جزئیات

در مدل یقه ای لباس بلند معمولا طراحان به جزئیات بیشتر توجه می کنند. یقه های بلند می توانند مربع، گرد یا حتی V شکل باشند. در این مدل ها می توان از تزئیناتی مانند توری، گل های دوخته شده و برش های منحصربفرد نیز استفاده کرد.

انواع مدل یقه

جدیدترین طرح های یقه: خلاقیت بی پایان

برای طراحان لباس، جدیدترین طرح های یقه فرصتی است تا خلاقیت خود را به جهانیان نشان دهند. از یقه های بی شکل و فرم گرفته تا یقه های بلند و آویزان، انواع و اقسام نقش و نگار در این قسمت وجود دارد.

مدل لباس با یقه شیرین

الگوی یقه لباس: زیبایی و حیا

انتخاب های بی شماری برای کسانی که به دنبال یقه ای بلند هستند وجود دارد. از یقه های مخملی گرفته تا یک کشیش با روسری، هر یک از این مدل ها می توانند احساس راحتی و زیبایی را در شما ایجاد کنند.

انواع یقه پاسرگرمی روز

انواع مدل یقه: گزینه های بی شمار

انواع الگوهای یقه نه تنها در طراحی لباس های رسمی بلکه در انواع الگوهای لباس کاربرد دارد. مانند کوتاه، بلند، قایقی، مستطیل و بسیاری دیگر که هر کدام شکل و ظاهر متفاوتی به لباس می دهند.

انواع یقه پاسرگرمی روز انواع یقه لباس انواع یقه انگلیسی

الگوی یقه لباس قصر: زرق و برق دار و مجلل

طراحان در طراحی مدل لباس قصری یقه ای سعی در ایجاد حسی باشکوه و مجلل دارند. این نوع یقه معمولاً با جزئیاتی مانند گل های سنگین، طرح های بلند و دوخت های دقیق تزئین می شود.

یقه ارشال

مدل لباس با یقه دلبرانه: جذابیت را نشان می دهد

یکی از محبوب ترین طرح های یقه لباس شب، لباس شب یقه دلبری است. این نوع یقه معمولاً به صورت یقه V یا یقه دلبر طراحی می شود و به شما این امکان را می دهد که کمی از شانه ها و سینه خود را به رخ بکشید. این مدل یقه را می توان در لباس های کوتاه یا بلند استفاده کرد و به زیبایی کلی لباس می افزاید.

مدل یقه برای لباس مجلسی

مدل لباس بلند یقه دار

الگوی یقه لباس

انواع یقه زنانه

جدیدترین مدل یقه

در این مقاله به طرح های مختلف یقه و بلوز از لباس های راحتی گرفته تا رسمی پرداخته ایم. از طرح های منزل و یقه های بلند گرفته تا جدیدترین طرح ها و مدل های لباس. انواع یقه از قصری گرفته تا یقه دلبر را هم ذکر کرده ایم. امیدواریم این مقاله بتواند الهام بخش شما باشد و به شما در انتخاب مدل یقه مناسب برای خود کمک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا