مد و زیبایی

زیباترین پانچو زنانه و دخترانه  بسیار خوشگل در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

پانچو برای زنان و دختران

اگر همیشه نگران فرم بدن خود بوده اید، نگران نباشید، زیرا صنعت مد و لباس برای ایجاد مدل بدون توجه به فرم بدن و استایل شما تمام تلاش خود را کرده است. پانچو زنانه تنها یکی از سبک های ایده آل برای هر خانمی است. این مدل لباس از انواع پارچه های ضخیم و نازک طراحی شده است تا در تمام فصول به راحتی قابل استفاده باشد.

پانچو به راحتی پوشیده می شود و یکی از معدود مدل هایی است که تمام عیوب بدن را پنهان می کند و زیبا به نظر می رسد. بعضی ها فکر می کنند پانچو فقط مخصوص خانم های باردار و چاق و چاق است، اما امروزه بیشتر دختران جوان مدل های زیبا و شیک این لباس را با استایل های مختلف می پوشند.

فاکتورهای مهم در دسته پانچو بانوان

انواع پانچو زنانه خرید پانچو زنانه شیک خرید پانچو زمستانی

اگر بخواهیم پانچوهای زنانه را دسته بندی کنیم، آیتم های مختلفی برای این دسته وجود دارد. به عنوان مثال پانچوها در انواع ساده، انگلیسی، ایستاده، قایق، گشاد، طاق، آبشاری، طرح دار، برگردان، گرد، هفت و … طراحی می شوند. این تنوع در آستین های پانچو نیز موجود است، به عنوان مثال مدل های زیبایی در مدل های کوتاه، بلند، کیمونو، سر، خفاشی، آستین سه ربع و … طراحی و موجود است.

مدل پانچو زنانه

مدل پانچو زنانه، بافت پانچو زنانه، پانچو بارانی زنانه

پارچه و برش لباس دو فاکتور دیگر در دسته پانچو زنانه است. در گذشته تنوع زیادی در این دو مورد وجود نداشت اما در سال های اخیر برای دوخت پانچو از پارچه های بسیار متنوعی استفاده می شود و به راحتی می توانید الگوی مناسب و مد روز را انتخاب کنید.

مدل پانچو زنانه شانل

پانچو زنانه مدل شانل پانچو زمستانی دیجی کالا پانچو زنانه دیجی کالا

مدل پانچو شنل زنانه یکی از لباس های پرکاربرد در فصل پاییز است. البته امروزه برخی از مدل های پانچو برای فصل تابستان طراحی شده و از پارچه های نازک و سبک در طراحی آنها استفاده می شود. پانچو ساخته شده از مواد متراکم شکل زیبایی دارد و بدن شما را گرم نگه می دارد. پانچو یک سبک مد برای بسیاری از موارد است. می توانید از محل کار گرفته تا مهمانی های خانگی و مهمانی های دوستانه پانچو بپوشید.

برخی از مدل های پانچو سایز فری هستند و برای افراد با جثه ضخیم مناسب نیستند. اگر اندامی پر دارید بهتر است مدل هایی را انتخاب کنید که خیلی پهن و بزرگ نباشند و جنس آن متراکم نباشد. مدل شنل پانچو گزینه ای بسیار جذاب برای افراد قد بلند و لاغر است. با پوشیدن یک بوت جذاب می توانید این استایل را شیک تر کنید.

مدل جلو بسته

پانچو جلو بسته پانچو دخترانه شیک مدل پانچو کوتاه

پانچو زنانه با بست جلو یکی از مدل های رایج لباس زنانه است. شما می توانید به راحتی از این پانچو در داخل و خارج از منزل استفاده کنید. مدل های جلو بسته به مدل به صورت فری سایز یا در دو سایز انجام می شود. این پانچوها قد کوتاه و استانداردی دارند و به راحتی می توان از آنها به جای کت استفاده کرد. مدل های پانچو بافت دار برای فصل زمستان و مدل های پارچه ای بهترین گزینه برای فصل تابستان هستند.

استایل های جلو بسته اغلب با یقه گرد یا یقه یقه اسکی طراحی می شوند و برای راحتی از پارچه هایی با قابلیت ارتجاعی بالا در کیف استفاده می شود. پانچو جلو بسته برای افراد کوتاه قد و بلند قد مناسب است. اگر کوتاه قد هستید، مدل پانچو جمع و جورتر بپوشید.

مدل جلو باز

پانچوی باز زنانه پانچو مدل زمستانی

اگر می خواهید از پانچو زنانه به عنوان تاپ مانتو یا لباس های دیگر استفاده کنید، بهتر است مدل جلو باز را انتخاب کنید. سبک های جلو باز اغلب با یک دکمه یا بند کوچک بسته می شوند. برای طراحی پانچو جلو باز از پارچه های نرم استفاده می شود. مایکروفابریک انتخاب ایده آلی برای پانجوی جلو باز در پاییز است، اما پارچه های نخی، کتان و ابریشم گزینه های خوبی برای پانجو تابستانی جلو باز هستند.

می توانید از پانچوی جلو باز به عنوان تاپ لباس یا تاپ مجلسی استفاده کنید. برای انتخاب رنگ پانچو جلو باز زنانه حتما به فاکتورهای مهمی مانند رنگ پوست و فصل توجه کنید. برای مثال رنگ های تیره را برای فصول سرد سال انتخاب کنید و در فصول گرم سال پانچوهای جلو باز با رنگ های روشن بپوشید. هرگز از رنگ هایی استفاده نکنید که پوست شما را رنگ پریده یا تیره می کند.

پانچو کلاهدار زنانه

پانچوی کلاهدار زنانه پانچو جلو بسته پانچو زمستانی طرح دار

اکثر پانچوهای زنانه که برای پاییز و زمستان طراحی شده اند کلاهدار هستند. پارچه های پشمی، میکرو، پارچه و موارد دیگر. بهترین گزینه برای پانچو کلاهدار هستند. معمولا کلاه روی سر است. طرح و الگوی کلاه معمولا ساده است. شما نمی توانید یقه های طرح دار را برای پانچوهای کلاه دار طراحی کنید. پس اگر مدل یقه برایتان مهم نیست کلاه انتخاب خوبی برای زیباتر شدن طرح پانچو است.

پانچو زنانه با آستین کیمونو

مدل پانچو زنانه، مدل آستین کیمونو، مدل پانچوی زمستانی دخترانه، مدل پانچو جدید، مدل پانچو لباس شیک

با توجه به اینکه مدل پانچو زنانه گشادتر و راحت تر است، در نتیجه آستین های لباس نیز آزاد است. آستین کیمونو بهترین مدل آستین برای انواع مدل پانچو است. این آستین را می توان به صورت باز و بسته، با کلاه یا بدون کلاه پوشید. آستین های کیمونو به راحتی روی پارچه های ضخیم و سبک پوشیده می شوند. می توانید به راحتی پانچو را با آستین های کیمونو با انواع روسری و چکمه های زیبا ست کنید و استایلی راحت و مدرن داشته باشید.

الگوی بافت پاییزی زمستانی

پانچو بافتنی پاییز و زمستان

پانچو زنانه با انواع پارچه های یکدست و آجدار طراحی شده است که امکان استفاده از آن را حتی در فصول سرد سال فراهم می کند. در برخی مدل های زمستانی پانچو آستردار شده و دور یقه و آستین را با خز تزئین می کنند. بافندگی پانچو انواع مختلفی دارد. مدل های کلاه دار و بدون کلاه، یقه ایستاده و یقه اسکی و ….

برای دوخت پانچوهای زمستانی از پارچه های ضخیم و نازک استفاده می شود. برخی از افرادی که به دنبال طرح های خاص و منحصر به فرد هستند ترجیح می دهند از پانچوهای دست ساز استفاده کنند. پانچوها با بافت های سفارشی و طرح های سفارشی دست بافته می شوند و بادوام و ماندگار هستند.

پانچو زنانه به سبک کلاسیک

پانچو زنانه به سبک کلاسیک

یکی از رایج ترین سبک هایی که با گذشت زمان محبوبیت خود را از دست نمی دهد، پانچو کلاسیک زنانه است. اگر سری به ژورنال های پاییزی بزنید، قطعا مدل های کلاسیک را در آنها خواهید یافت. برای طراحی این سبک بیشتر از پارچه های ترمه یا نخی استفاده می شود که هم فوق العاده جذاب، هم مجلل و هم با کیفیت هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا