مد و زیبایی

زیباترین پلیور زنانه و دخترانه بسیار خوشگل در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

پلیور زنانه و دخترانه

از آنجایی که در فصول سرد سال مجبورید لباس های مختلف را با هم بپوشید، ست کردن لباس های زمستانی کمی سخت است. علاوه بر مانتو، روسری، کلاه، شلوار، چکمه و… برای زیرپوش باید گزینه مناسب و زیبایی را انتخاب کنید. ژاکت زنانه انتخابی ایده آل و مناسب برای فصل زمستان است و در چند سال گذشته برندهای مختلفی با ارائه مدل های مختلف توانسته اند این پوشش را در صنعت مد مستحکم کنند.

سویشرت زنانه شیک، سویشرت جلو باز زنانه، سویشرت بافتنی زنانه

ژاکت زنانه لباسی است که از جلو بسته می شود و دور نیم تنه شکل می گیرد. آستین های این لباس بلند است. از گذشته، ژاکت یک پوشش رایج و متعارف بوده است. طرح‌های ژاکت سنتی که از پشم بافته می‌شد، بسیار محبوب و مورد پسند زنان بود. اما امروزه از سویشرت های پشمی دست دوز چندان خبری نیست و بیشتر محصولات موجود در بازار از الیاف مصنوعی تهیه می شود.

انواع پلیور زنانه

انواع پلیور زنانه حراجی بافت زنانه اجناس حفاری ژاکت بافتنی زنانه

عوامل مهمی در طبقه بندی ژاکت های زنانه دخیل هستند که اولین و مهم ترین آن متریال استفاده شده است. پنبه، پنبه، پشم، ترمه، کتان، الیاف مصنوعی و غیره معمولا در طرح های ژاکت یافت می شود. بر روی این متریال ها به راحتی می توان انواع یقه های ایستاده، برگردان، اسکی، یقه یقه ای، یقه گرد و … را نصب کرد و مدل های جدیدی را روانه بازار کرد.

هر ساله در مجموعه پاییزی برندهای مطرح و معروف می توانید طیف وسیعی از مدل های زیبا و کاربردی را مشاهده کنید. رنگ و طرح ژاکت تاثیر زیادی در تیپ و استایل شما دارد، پس همیشه قبل از هر چیزی تمام مشخصات پلیور را اندازه بگیرید سپس انتخاب کنید.

ژاکت زنانه مناسب برای زندگی روزمره

پلیور زنانه مناسب برای زندگی روزمره پلیور زنانه

برخی از برندهای معروف و شناخته شده علاوه بر پلیورهای خاص خود، مدل هایی را برای استفاده روزمره می سازند. مدل های روزمره معمولا ساده هستند و بیشتر از ویسکوز و پلی آمید، پلی اکریلیک و موهر ساخته می شوند. این ژاکت ها تا کمر هستند و تناسب راحتی و راحتی دارند.

ژاکت بافتنی زنانه

سویشرت بافتنی زنانه، سویشرت اسپرت دخترانه، سویشرت دخترانه جدید

از اواخر تابستان تا اواخر بهار باید به فکر تهیه ژاکت بافتنی زنانه باشید. انتخاب لباس بافتنی یکی از اولویت های اصلی زنان و دختران جوان است. بهترین رابطه جنسی که در زمستان از بدن شما در برابر سرما محافظت می کند، لباس بافتنی است. می توانید زیر هر کت و کتی پلیور بافتنی بپوشید و خود را برای روز سرد زمستانی آماده کنید. این متریال در مدل های مختلف تک لایه، دولایه و … طراحی شده است و علاوه بر گرم نگه داشتن بدن از قابلیت تنفس بالایی نیز برخوردار است.

ژاکت بافتنی، پلیور جلو باز دخترانه، ژاکت دخترانه زیپ دار

برای تکمیل استایل خود به یک پلیور با طرح و رنگ مناسب نیاز دارید. برای استایل روزمره شما، پلیورهای یقه هفت یا یقه گرد گزینه خوبی هستند. اما برای بیرون رفتن و تفریح ​​در هوای سرد بهتر است مدل های یقه دار یا یقه اسکی را انتخاب کنید. یک گزینه خوب پوشیدن چکمه یا کفش ورزشی زیر پلیور است. در نهایت می توانید از دامن یا شلوار جین زیر ژاکت استفاده کنید تا ظاهر خود را کامل کنید.

ژاکت زنانه سایز بزرگ یا بزرگ

پلیور زنانه سایز بزرگ یا بزرگ، ژاکت کلاه دار دخترانه، مدل سویشرت دخترانه

هر استایلی که دارید، می توانید با خیال راحت ژاکت های زنانه را امتحان کنید. ژاکت برای هر سبکی ایده خوبی است. امروزه هیچکس از جذابیت لباس های سایز بزرگ اطلاعی ندارد و این گزینه در مورد پلیورها نیز صدق می کند. می توانید یک پلیور سایز بزرگ را با یک پیراهن آستین بلند بپوشید و یقه و انتهای آستین را از زیر پلیور بیرون بکشید. این سبک فوق العاده جذاب و زیبا است و اگر به صنعت مد سری بزنید، خواهید دید که بیشتر دختران جوان این سبک را دوست دارند. مدل های سایز بزرگ را می توان به تنهایی پوشید و با یک شلوار جین و چکمه شیک و منحصر به فرد شد.

مدل یقه اسکی

پلیور اسکی یقه دار، پلیور بلند دخترانه، پلیور اسپرت دخترانه، دیجی کالا

همانطور که گفتیم یکی از عناصری که باعث تنوع در مدل های پلیور زنانه می شود مدل یقه است. فرقی نمی کند ژاکت باریک یا بزرگ باشد، طرح یقه اسکی همه مدل ها یک انتخاب عالی است. پوشیدن ژاکت یقه‌دار هر سال مد است، پس فراموش نکنید که زمستان خود را با این سبک خاص‌تر کنید.

ژاکت مویر زنانه

ژاکت مویر زنانه

موهر یکی از گرم ترین مواد برای پلیور زنانه است. پوشیدن این لباس باعث می شود به نظر برسید که پتو پوشیده اید. مدل های موهر در انواع مدل های کوتاه و بلند طراحی می شوند که می توانید این ماده را به تنهایی یا زیر مانتو و کت بپوشید. پارچه های موهر به صورت یقه یقه، یقه یقه، یقه یقه و غیره طراحی می شوند.

در انتخاب مدل یقه پلیور بر اساس سایز گردن خود دقت کنید. به عنوان مثال، اگر یقه بلند و کشیده ای دارید، بهتر است ژاکت مویر شما یقه گرد باشد تا طول بیش از حد یقه را کاهش دهد. اما اگر یقه کوتاهی دارید، پوشیدن ژاکت های یقه گرد ایده خوبی برای شماست.

مدل مونتاژ

ژاکت خانگی

امروزه همه مدل های لباس زنانه با مدل های معمولی و کژوال متفاوت است. پلیورهای مجلسی زنانه با پلیورهای اسپرت رسمی و غیر رسمی متفاوت است. معمولا برای این پلیورها از مواد ظریف تر و بافت های متراکم تر استفاده می شود. ژاکت های رسمی با طرح ها و برش های خاصی طراحی می شوند و اغلب از تزئینات خاصی روی آن ها استفاده می کنند. ژاکت های مجلسی در رنگ های مختلف موجود است که می توانید با توجه به ظاهر مجلسی رنگ و مدل لباس را انتخاب کنید.

ژاکت های خانگی

ژاکت های رسمی در یقه آرشان، یقه اسکی، یقه گرد پهن، یقه قایق و … طراحی شده اند که همگی برای ایجاد یک استایل جذاب عالی هستند.

مدل رسمی

ژاکت رسمی زنانه

ژاکت زنانه رسمی طرح ساده تری دارد و اغلب با پارچه های تمیز و بدون نقش و نگار درست می شود. برای مجالس رسمی بهتر است از مدل های تک رنگ استفاده کنید. رنگ های خنثی و تیره بهترین انتخاب برای موقعیت های رسمی هستند. زیر مانتو می توانید پلیور زنانه سفید یا مشکی بپوشید و با یک بوت پاشنه دار استایلی رسمی و زیبا داشته باشید. بهتر است برای استایل های رسمی فقط از پلیور استفاده نکنید و حتما یک بارانی یا کت بلند روی آن بپوشید. برای طراحی ژاکت های رسمی از انواع پارچه های پنبه ای، ترمه، الیاف مصنوعی، پشمی و نخی استفاده می شود که تنها طرح و رنگ لباس های ساده را انتخاب می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا