فناوری و تکنولوژی

ساخت اولین سمعک مجهز به هوش مصنوعی در جهان

خرید فالوور از سایت اینبو

اولین سمعک مجهز به هوش مصنوعی درک گفتار را تا 53 برابر افزایش می دهد.

به گزارش سرگرمی روز، سونووا، پیشرو جهان در زمینه فناوری سمعک، از راه اندازی اولین پلتفرم ادغام هوش مصنوعی و فناوری دو تراشه خبر داد.

طبق بیانیه رسمی سونووا، یک شرکت سمعک با 77 سال سابقه، درک گفتار در محیط های پر سر و صدا بزرگترین چالش برای افراد کم شنوایی است.

اکنون یک سمعک جدید و پیشرفته مجهز به هوش مصنوعی به 50 درصد از شرکت کنندگان در کارآزمایی بالینی کمک کرده است تا گفتار واضح را از صدای پس زمینه جدا کرده و پیشرفت قابل توجهی داشته باشند.

بهبود این جنبه برای بهبود کیفیت زندگی میلیون ها نفر از افراد مبتلا به کم شنوایی مهم است.

علیرغم پیشرفت چشمگیر در دهه گذشته، کاربران هنوز برای درک مکالمات در محیط های پر سر و صدا مانند حمل و نقل عمومی یا رستوران ها تلاش می کنند. این فناوری جدید Sonova تفاوت اساسی برای افراد نیازمند ایجاد خواهد کرد.

این دستگاه با 53 برابر قدرت پردازشی بیشتر، از نظر عملکرد با سایر تراشه های سمعک هوش مصنوعی موجود در بازار تفاوت اساسی دارد.

Sonova در حال جهش بزرگی در فناوری سمعک است

بر اساس بیانیه مطبوعاتی، Sonova در 77 سال فعالیت خود، با ایجاد اولین فناوری میکروفون جهت دار، اتصال بلوتوث، ابزارهای بی سیم و استفاده از هوش مصنوعی، پیشرو در پیشرفت های فناوری در صنعت بوده است.

سونووا سرانجام بر بزرگترین مانع برای افراد کم شنوایی غلبه کرد. اکنون آنها می توانند به راحتی با دیگران در یک محیط پویا تعامل داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا