فناوری و تکنولوژی

سامسونگ گلکسی M35 دارای یک باتری با ظرفیت بالا است

خرید فالوور از سایت اینبو

تصاویر رندر شده گلکسی M35، نسل جدید گوشی هوشمند مقرون به صرفه سامسونگ، به صورت آنلاین منتشر شده است. سامسونگ به زودی محصول جدیدی را به سری گلکسی M اضافه می کند و انتظار می رود این دستگاه در هند نیز به فروش برسد.

ایوان بلاس اخیرا یک رندر سه بعدی از Galaxy M35 را در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشته است. این تصویر گزینه های رنگ و طرح گلکسی M35 را نشان می دهد. این گوشی یک سوراخ دوربین در وسط صفحه نمایش و یک سیستم دوربین سه گانه درست مانند سری قبلی گلکسی A دارد.

می توان گفت گلکسی M35 طراحی بسیار مدرنی دارد. در مقایسه با سری قبلی گلکسی M، حاشیه های صفحه نمایش کوچکتر به نظر می رسد. علاوه بر این، قسمت پشتی گوشی شبیه به سری گلکسی اس 24 است، اما همچنان یک پوشش پلاستیکی است.

انتظار می رود گلکسی M35 از چیپست Exynos 1380 استفاده کند و با اندروید 14 عرضه شود. شماره مدل گوشی هوشمند آینده SM-M356B/DS است. گلکسی M35 را می توان نسخه به روز شده گلکسی A35 در نظر گرفت زیرا A35 دارای چیپست Exynos 1380 است و M35 قبلاً با همان پردازنده روی Geekbench دیده شده بود. ایوان بلاس همچنین فاش کرد که M35 دارای باتری 6000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که 20 درصد بیشتر از ظرفیت باتری گلکسی A35 است. اگرچه هر دو گوشی مشخصات مشابهی دارند، اما نباید آنها را یکسان در نظر گرفت.

سامسونگ هر ساله سعی می کند نسل جدیدی از گوشی های میان رده سری گلکسی M و A را با طراحی و مشخصات بهتر روانه بازار کند. سال 2024 نیز از این قاعده مستثنی نیست و به زودی همین مدل اقتصادی معرفی خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر، باید منتظر اخبار موثق از منابع رسمی باشید که حقیقت را بیان می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا