فناوری و تکنولوژی

سری HTC U24 به زودی عرضه می شود

خرید فالوور از سایت اینبو

طبق گزارش ها، HTC در حال ساخت گوشی های هوشمند جدیدی است که انتظار داریم به زودی وارد بازار شوند. همانطور که قبلاً این گوشی در Geekbench و Bluetooth SIG مشاهده شد.

این دستگاه که با شماره مدل 2QDA100 دیده می شود، احتمالا جایگزین U23 سال گذشته خواهد شد. ممکن است U24 یا U24 Pro نامیده شود. امتیاز Geekbench برای 2QDA100 نشان می دهد که در تست های تک هسته ای 1095 و در تست های چند هسته ای 3006 را کسب کرده است.

انتظار می رود این گوشی هوشمند از پردازنده Qualcomm Snapdragon 7 Gen 3 با پردازنده هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی Adreno 720 استفاده کند. همچنین دارای 12 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 14 است.

گواهی بلوتوث SIG تأیید می کند که دستگاه از بلوتوث 5.3 پشتیبانی می کند و گزینه های اتصال را افزایش می دهد. در حالی که مشخصات کامل فاش نشده باقی مانده است، مدل جدید HTC به طور بالقوه می تواند مشخصات قابل مقایسه با مدل های قبلی خود را حفظ کند.

مانند صفحه نمایش قدیمی FHD+ با نرخ تازه سازی 120 هرتز به همراه استاندارد ضد آب و ضد گرد و غبار IP67. ظرفیت باتری در سری U23 می تواند بیش از 4600 میلی آمپر ساعت باشد. هنوز جزئیاتی در مورد زمان عرضه این سریال وجود ندارد. با این حال، با شروع دریافت گواهینامه های کلیدی مانند بلوتوث SIG، می توان انتظار داشت که در ماه های آینده رونمایی شود.

باید منتظر باشیم تا اچ تی سی به زودی از محصولات جدید خود رونمایی و عرضه کند. اطلاعات زیادی که مربوط به او باشد در دسترس نیست و احتمال صحت جزئیات هم کم نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا