فناوری و تکنولوژی

سری P70 هوآوی در نزدیکی رونمایی است

خرید فالوور از سایت اینبو

مدتی است که شایعات در مورد پرچمداران آینده سری P70 هواوی به گوش می رسد. موج اخیر افشای اطلاعات نشان می دهد که افشای رسمی قریب الوقوع است.

اسکرین شات لو رفته از پوستر معرفی سری P70 هواوی در Weibo منتشر شده است که تاریخ انتشار احتمالی 2 آوریل را نشان می دهد. پس از این درز، منابع دیگر شروع به افشای مشخصات کلیدی گوشی های هوشمند کردند. این نشت ها نشان می دهد که سری P70 می تواند چهار مدل داشته باشد: Huawei P70، P70 Pro، P70 Pro+ و P70 Art.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که صحت این نشت ها هنوز تایید نشده است، بنابراین بهتر است با احتیاط ادامه دهید. شایعات حاکی از آن است که هواوی قصد دارد از چیپست Kirin 9000S در تمامی مدل های P70 استفاده کند. با این حال، چیپست تولید شده توسط SMIC در حال حاضر برای نقض احتمالی محدودیت های صادرات ایالات متحده تحت بررسی است.

از نظر اندازه صفحه نمایش، انتظار می رود سری P70 دارای پنل هایی از 6.58 اینچ تا 6.76 اینچ باشد که همه از فناوری LTPO OLED استفاده می کنند. مدل های Pro و Pro+ می توانند به سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX989 1 اینچی مجهز شوند، در حالی که P70 استاندارد می تواند دارای سنسور 50 مگاپیکسلی OV50H باشد. علاوه بر این، گفته می‌شود که تمامی مدل‌ها دارای دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی هستند.

گفته می شود ظرفیت باتری از 5000 میلی آمپر ساعت تا 5200 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی تا 88 وات و شارژ بی سیم تا 80 وات متغیر است. در مورد قیمت، اگر افشای اطلاعات دقیق باشد، می تواند از حدود 700 دلار برای مدل پایه P70 شروع شود و بالاتر رود. به 1400 دلار برای بهترین هنر P70.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر فاش شدن آن باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا