اخبار روز

شرایط فروش فیدلیتی پرایم و پرستیژ + جدول فروش

خرید فالوور از سایت اینبو

ساعاتی پس از اعلام قیمت Fidelity Prestige توسط بهمن موتور، شرایط فروش Fidelity Prime و Prestige توسط این شرکت اعلام شد.

به گزارش دیجیاتو؛ در بخشنامه فروش بهمن موتور دو نوع Fidelity Prime و Prestige با چیدمان های 5 و 7 نفره در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. یک نکته جالب این است که مشتریان بهمن موتور می توانند فیدلیتی پرایم مدل 1402 را خریداری کنند، موعد تحویل فیدلیتی پرایم مدل 1402 نیز دو ماه زودتر از موعد تحویل همان خودرو مدل 1403 است.

خودروی دیگری که در این بخشنامه فروش به چشم می خورد Fidelity Prestige است. این خودرو که نسخه ارتقا یافته فیدلیتی پرایم است توسط بهمن موتور با قیمت بالاتری به فروش می رسد. طی یک سال گذشته شاهد رونمایی از این خودرو در مراسم های مختلف بوده ایم تا اشتیاق مشتریان نسبت به این خودرو تا حد زیادی افزایش یابد.

شرایط فروش Fidelity Prime و Prestige مارس 1402:

شرایط فروش Fidelity Prime و Prestige اعلام شد

Fidelity در واقع یک متقاطع از زیرشاخه Cherry به نام Jetor است. Jetor یک برند جدید در صنعت خودروسازی چین است که فعالیت خود را در سال 2018 آغاز کرد.هدف این برند تولید نسخه های مقرون به صرفه و جوان پسند از محصولات چری است. خودرویی که در ایران با نام Fidelity Prime شناخته می شود در واقع یک جتور X70s است. این خودرو بر اساس پلت فرم و مشخصات نسل اول چری تیگو 7 طراحی شده است. مشخصات فنی این خودرو همانند تیگو 7 است. Fidelity Prestige در اصل Jetor X70 Plus نام دارد که بر اساس نسل دوم تیگو ساخته شده است. 7. این خودرو همچنین دارای ساختار فنی مشابه تیگو 7 پرومکس است که نسخه قدرتمندتر از نسل دوم خانواده تیگو 7 است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا