فناوری و تکنولوژی

شرایط و جزئیات طرح فروش بازپرداخت دوسوخت ساینا اردیبهشت 1403

خرید فالوور از سایت اینبو

با توجه به افزایش مستمر قیمت خودرو در بازار، طرح های فروش اقساطی این امکان را برای خریداران خودرو فراهم می کند تا با پرداخت مبالغ کمتر در بازه های زمانی بلندمدت، صاحب خودرو شوند. در همین راستا شرکت سایپا در اردیبهشت ماه 1403 طرح فروش معوق دوگانه سوز ساینا را در سه دوره 12 ماهه، 24 ماهه و 48 ماهه معرفی کرد.

قیمت خودرو: قیمت پایه ساینا دوگانه سوز در حال حاضر 283 میلیون تومان است. این در حالی است که در بازار آزاد این خودرو تا 450 میلیون تومان نیز به فروش می رسد.

پیش پرداخت: میزان پیش پرداخت معوق در ساینا دوگانه سوز بستگی به دوره انتخابی متقاضی دارد. پیش پرداخت در کوتاه مدت 225 میلیون و 634 هزار تومان و در بلندمدت تا 309 میلیون و 318 هزار تومان خواهد بود.

اقساط: میزان اقساط نیز بسته به دوره انتخابی متفاوت است. در کوتاه مدت 12 قسط به مبلغ 33 میلیون و 458 هزار تومان و در بلندمدت 48 قسط به مبلغ 22 میلیون و 650 هزار تومان باید پرداخت شود.

ویژگی ها: کیسه هوای راننده و سرنشین، ترمز ABS و EBD، فرمان برقی، تهویه مطبوع، شیشه های برقی جلو و عقب، کنترل از راه دور، آینه های جانبی برقی، سنسور سرعت معکوس، نمایشگر دیجیتال، بلوتوث و سیستم صوتی USB.

طرح اقساطی دوگانه سوز ساینا برای کسانی که قصد خرید این خودرو را با نقدینگی محدود دارند گزینه مناسبی است. بر اساس شرایط مختلف این طرح، متقاضیان می توانند با انتخاب مدت اقساط متناسب با نیاز خود، صاحب این خودرو شوند.

توصیه ها:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا