سبک زندگی

شناسایی راهکار موثر برای کنترل آلزایمر

خرید فالوور از سایت اینبو

بر اساس تحقیقات جدید دانشگاه مرداک، داشتن بیش از شش ساعت خواب با کیفیت در شب ممکن است به پیشگیری از آلزایمر یا کند کردن پیشرفت بیماری کمک کند.

به گزارش سرگرمی روز، این تحقیقات نشان داده است که تجمع پلاک های بتا آمیلوئید در مغز، فرآیندی که با پیشرفت بیماری مرتبط است، ارتباط تنگاتنگی با الگوهای خواب فردی دارد.

این مطالعه نشان داد که کیفیت و کمیت خواب ضعیف‌تر با تجمع سریع‌تر بتا آمیلوئید در مغز در افراد مسن‌تری که حافظه و تفکر آنها هنوز دست نخورده بود، مرتبط است.

یک کارشناس از دانشگاه مرداک گفت این یافته ها امید جدیدی به ما می دهد.

وی تصریح کرد: بیماری آلزایمر وضعیتی است که به طور سنتی در اواخر عمر تشخیص داده می شود اما فرآیندهای پاتولوژیک آن خیلی زودتر شروع می شود.

وی افزود: در حال حاضر هیچ درمان شناخته شده ای برای بیماری آلزایمر وجود ندارد، اما تحقیقات ما نشان می دهد که مداخلات مناسب برای بهبود خواب باید به عنوان یک عامل خطر قابل اصلاح برای بیماری آلزایمر با پتانسیل تاخیر یا جلوگیری از شروع و پیشرفت بیماری در نظر گرفته شود. . پیشرفت علائم را در افرادی که در مراحل اولیه هستند بررسی کنید.

وی گفت: یافته های ما شواهدی را تایید می کند که چگونه عوامل سبک زندگی مانند خواب بر مبارزه با بیماری های عصبی تاثیر می گذارد.

به گفته کارشناسان، ما مشتاقانه منتظریم تا در مورد اینکه چگونه بهبود خواب می تواند به پیشگیری از آلزایمر کمک کند، اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا