اخبار روز

صحبت های جدید وزیر درباره طرح کالا برگ

خرید فالوور از سایت اینبو

سید سلطان مرتضوی بیان کرد: فاز دوم پروژه فجران ای کلابرگ را از 29 اسفند ماه 1402 آغاز کردیم که همچنان ادامه دارد و مرحله سوم از 29 فروردین ماه آغاز می شود.

به گزارش سرگرمی روز، وزیر تعاون از استقبال 90 درصدی مردم از طرح الکترونیک کالابرگ خبر داد و گفت: مرحله سوم این طرح از 28 فروردین ماه آغاز می شود.

سید سلطان مرتضوی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص اجرای طرح فجران کالابرگ و میزان استقبال از این طرح، گفت: فاز دوم این طرح را از 29 اسفند ماه 1402 آغاز کردیم که این پروژه انجام شد. هنوز ادامه دارد و مرحله سوم از 18 آوریل آغاز خواهد شد.

وی افزود: تا هفته اول سال 1403 حدود 60 درصد از جامعه هدف در این مرحله مورد استقبال قرار گرفته اند و در مجموع پیش بینی می کنیم تصویب این طرح بیش از 90 درصد باشد.

وزیر تعاون در پاسخ به این سوال که آیا در مرحله سوم تغییر کالا صورت می گیرد یا این طرح تمدید می شود؟ وی خاطرنشان کرد: هنوز تصمیم جدیدی گرفته نشده و اقدامات جدیدی اعلام خواهد شد. در صورت وجود تمدید، اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد.

وزارت تعاون در سال 1402 اعلام کرد: مرحله جدید و عمده طرح ملی الکترونیک با نام «طرح فجران» در راستای حمایت دوگانه از سبد غذایی خانوارهای یارانه‌ای با اولویت خانواده‌های دهک‌های پایین جامعه اول تا هفتم) در دهه مبارک فجر و مصادف با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از 17 بهمن ماه آغاز و تا 17 اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

این طرح یازده کالای اصلی شامل مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، شکر، تخم مرغ و لوبیا را پوشش می دهد. در این طرح حساب سرپرست خانوار هر 18 تا 20 هر ماه صورت‌حساب می‌شود و این اعتبار هر ماه صورت‌حساب می‌شود و نیازی به خرید در ماه ندارند و می‌توانند در چندین خرید از این تسهیلات استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا