آشپزی

طرز تهیه استیک مرغ +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه استیک مرغ

استیک مرغ یکی از غذاهای بین المللی لذیذ است که در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی دارد تا آموزش کامل و قدم به قدم آن را ببینید. طرز تهیه استیک مرغ برای سرگرمی روز همراه باشید

مواد لازم برای 2 نفر
سینه مرغ 300 گرم
سس سویا 1 قاشق غذاخوری
خردل 1 قاشق غذاخوری
سیر 2 قرص
سس کچاپ داغ 1 قاشق غذاخوری
آبلیموی تازه 1 قاشق غذاخوری
نمک، فلفل و پاپریکا کافی

طرز تهیه استیک مرغ

مرحله اول

من آماده می کنم استیک مرغ خوشمزه در ابتدای کار سینه مرغ را در زیپ شنل می گذاریم و با پتک گوشتی می کوبیم تا ضخامت آن به 2 سانتی متر برسد و حالا حبه های سیر را با دندان های ریز رنده شده رنده می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله سینه مرغ را با سیر رنده شده، سس سویا، سس خردل، سس کچاپ داغ، آبلیموی تازه و کمی نمک، فلفل و پاپریکا در ظرف درب دار ریخته و خوب مخلوط کنید.

سطح سوم

حالا درب ظرف را ببندید و به مدت سه ساعت در یخچال قرار دهید تا سینه مرغ خوش طعم شود. بعد از این مدت، ماهیتابه گریل را روی حرارت زیاد قرار دهید و روی آن را کمی روغن مایع بمالید.

مرحله چهارم

سپس اجازه دهید تابه خوب داغ شود، سپس سینه های مرغ را روی تابه قرار دهید و هر طرف را به مدت 6 دقیقه کباب کنید تا پخته شود. توجه داشته باشید که حرارت باید زیاد باشد تا سینه مرغ نسوزد.

مرحله پنجم

باید بدانید که پختن سینه مرغ باعث سفت شدن بافت آن می شود. بعد از این مدت استیک مرغ را در ظرف دلخواه بریزید و با سس قارچ و پوره سیب زمینی به دلخواه سرو کنید. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا