آشپزی

طرز تهیه اسلایس آلبالو با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه اسلایس آلبالو را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه ورقه های گیلاس

گیلاس اسلایس یکی از شیرینی های خوشمزه و بین المللی است که با مواد مختلفی تهیه می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه قاچ گیلاس را در ادامه مطلب مشاهده کنید. و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای برش های گیلاس
ارد 2 فنجان
قند ½ فنجان
کره 100 گرم
یک تخم مرغ 1 قطعه
پودر خمیرمایه 1 قاشق چایخوری
عصاره وانیل ½ قاشق چایخوری
مارمالاد گیلاس کافی

طرز تهیه ورقه های گیلاس

مرحله اول

برای تهیه ورقه های گیلاس لذیذ در ابتدای کار 30 دقیقه قبل تمام مواد سرد شده را از یخچال خارج کرده و اجازه دهید دمای آنها کاملا با دمای محیط هماهنگ شود. سپس آرد و بکینگ پودر را 3 بار الک می کنم.

مرحله دوم

در این مرحله کره را که به دمای محیط رسیده است با شکر و عصاره وانیل در ظرف مناسبی بریزید سپس با همزن برقی به مدت 5 تا 7 دقیقه خوب هم بزنید تا مخلوط کره سبک و کرم رنگ شود.

سطح سوم

سپس تخم مرغ را به کاسه اضافه کنید و دوباره به مدت 2 دقیقه مخلوط کنید، سپس کاسه را چند بار در میان حرکت دهید تا تخم مرغ به طور یکنواخت مخلوط شود. حالا مخلوط آرد را کم کم به کاسه اضافه کنید.

مرحله چهارم

حالا با دست مواد داخل کاسه را هم میزنیم تا خمیر یکدستی به دست آید. سپس یک سوم از خمیر را جدا کرده و به شکل لوله درآورید و سپس آن را در پلاستیک قرار دهید و به مدت 1 تا 2 ساعت در فریزر استراحت دهید.

مرحله پنجم

در این مرحله باقیمانده خمیر را داخل نایلون گذاشته سپس با دست باز کرده و به مدت ۱ تا ۲ ساعت در یخچال قرار دهید تا استراحت کند. بعد از این مدت فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد روشن می کنیم.

مرحله ششم

سپس اجازه دهید فر کاملا گرم شود سپس روی قالب مربعی شکل را از داخل و خارج با کاغذ پخت بپوشانید و خمیر را در یخچال داخل قالب قرار دهید. حالا خمیر را با وردنه در قالب باز کنید تا کاملا صاف و براق شود.

مرحله هفتم

در این مرحله روی خمیر را با مارمالاد آلبالو می پوشانیم سپس خمیر را از فریزر خارج کرده و مارمالاد آلبالو را درشت رنده می کنیم. سپس قالب را در طبقه وسط فر قرار دهید و اجازه دهید برش به مدت 30 تا 40 دقیقه در فر بپزد.

مرحله هشتم

بعد از این مدت در صورت نیاز گریل را روشن کنید و بگذارید روی خلال طلایی و زیبا شود سپس فرم را از فر خارج کنید. سرگرمی روز قالب را از فر خارج کرده و اجازه دهید برش کاملا خنک شود.

مرحله نهم

وقتی خلال سرد شد با چاقوی تیز به اندازه دلخواه برش بزنید سپس برش ها را در ظرف مورد نظر قرار دهید. در آخر در صورت تمایل برش ها را با آلبالو تزئین کرده و سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا