آشپزی

طرز تهیه اسنک مرغ و قارچ +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه میان وعده مرغ و قارچ

خورش مرغ یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین غذاهای بین المللی است که معمولا به عنوان پیش غذا تهیه می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه میان وعده مرغ و قارچ برای سرگرمی روز همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
سینه مرغ 450 گرم
فلفل 2 عدد
پیاز بزرگ 1 قطعه
قارچ 400 گرم
پیتزا با پنیر کافی
نان تست 12 عدد
نمک و فلفل کافی

طرز تهیه میان وعده مرغ و قارچ

مرحله اول

برای تهیه غذای خوشمزه و ساده تهبه با مرغ و قارچ، سینه مرغ را به صورت نوارهای نازک برش دهید. بعد فلفل را می شوییم و دانه ها را جدا می کنیم و به صورت نگینی خرد می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله قارچ را می شوییم سپس پوست آن را جدا می کنیم و به صورت چرخی برش می دهیم. در مرحله بعد یک کاسه مناسب انتخاب می کنیم سپس فیله های مرغ را به کاسه اضافه می کنیم.

سطح سوم

حالا پیاز را پوست گرفته سپس درشت رنده می کنیم و به کاسه با فیله مرغ اضافه می کنیم. سپس نمک و فلفل را به فیله های مرغ اضافه کنید و مخلوط کنید.

مرحله چهارم

در این مرحله روی کاسه را بپوشانید سپس به مدت 30 دقیقه در یخچال بگذارید تا فیله مرغ طعم دار شود. سپس بعد از این مدت فیله های مرغ را از یخچال خارج می کنیم.

مرحله پنجم

حالا یک تابه مناسب انتخاب می کنیم و روی حرارت ملایم قرار می دهیم سپس کمی روغن می ریزیم. سپس فیله های مرغ را در تابه می ریزیم و تفت می دهیم تا تغییر رنگ داده و طلایی شوند.

مرحله ششم

توجه داشته باشید که اجازه نمی دهیم فیله های مرغ خشک شوند. سپس فیله های مرغ را از ماهیتابه خارج می کنیم سپس قارچ ها را به همراه کمی نمک به تابه اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا آب آن کاملا کشیده شود.

مرحله هفتم

حالا دستگاه اسنک را روشن می کنیم و می گذاریم داغ شود سپس کف و روی دستگاه را با کمی کره چرب می کنیم و نان تست را داخل دستگاه قرار می دهیم. سپس یک لایه فیله مرغ می گذاریم.

مرحله هشتم

در این مرحله روی فیله های مرغ یک لایه قارچ می گذاریم، سپس روی قارچ ها فلفل می گذاریم و با پنیر پیتزا می پوشانیم، در نهایت یک تکه نان تست روی پنیر پیتزا می گذاریم، سپس در دستگاه را می بندیم. در، درب. .

مرحله نهم

در آخر آب مرغ را به مدت 3-5 دقیقه در دستگاه می گذاریم تا طلایی و طرح دار شود. سپس اسنک را از روی دستگاه خارج کرده و در ظرف مورد نظر قرار داده و با سس دلخواه میل کنید. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا