آشپزی

طرز تهیه اسپاگتی با تن ماهی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه اسپاگتی با تن ماهی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه اسپاگتی با ماهی تن

اسپاگتی تن یکی از غذاهای لذیذ و فوری برای دانش آموزان است که خیلی سریع آماده سرو می شود تا آموزش کامل و گام به گام آن را ببینید. طرز تهیه اسپاگتی با ماهی تن برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
ماکارونی 400 گرم
کنسرو تن 2 جعبه
فلفل 1 قطعه
نمک خشک (اختیاری) 1 قاشق غذاخوری
رب گوجه فرنگی 3 قاشق غذاخوری
پیاز 1 عدد وسط
نمک، فلفل، زردچوبه و روغن مایع کافی

طرز تهیه اسپاگتی با ماهی تن

مرحله اول

برای تهیه اسپاگتی با ماهی تن ساده ابتدا کنسرو ماهی تن را در یک قابلمه آب قرار دهید سپس قابلمه را روی حرارت زیاد قرار دهید و اجازه دهید ماهی تن به مدت 20 دقیقه در آب در حال جوش بماند.

مرحله دوم

حالا یک قابلمه جداگانه را تا نیمه از آب پر کنید، سپس قابلمه را روی حرارت قرار دهید و آب را به جوش بیاورید. سپس مقداری نمک، زردچوبه و مقداری روغن مایع به آب در حال جوش اضافه کنید.

سطح سوم

در این مرحله که آب به جوش آمد اسپاگتی ها را به آب در حال جوش اضافه می کنیم و به مدت 10 دقیقه در آب در حال جوش می گذاریم تا پخت اولیه خود تمام شود. در این مدت پیاز را پوست گرفته و بشویید.

مرحله چهارم

حالا پیاز را نگینی خرد کنید سپس قابلمه مناسبی را روی حرارت ملایم قرار دهید و پیاز را اضافه کنید. در مرحله بعد ماهی تن را از قابلمه خارج می کنیم سپس روغن یکی از قوطی ها را به تابه اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله پیاز را تفت دهید تا سبک و شفاف شود سپس روغن باقی مانده را از ماهی تن جدا کرده و کنار بگذارید. سپس ماهی تن را به ماهیتابه اضافه کنید، سپس زردچوبه و فلفل سیاه را به ماهی تن اضافه کنید.

مرحله ششم

حالا فلفل را شسته سپس به صورت سنگ های ریز خرد می کنیم و به همراه رب گوجه فرنگی به فیله ماهی اضافه می کنیم و خوب تفت می دهیم تا بوی خامی رب گوجه فرنگی گرفته شود و بعد تغییر رنگ دهد.

مرحله هفتم

در این مرحله ادویه را به ماهی اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا عطر ادویه آزاد شود. سپس بعد از 10 دقیقه اسپاگتی را از روی حرارت برداشته سپس آبکشی می کنیم. سپس یک رگ مناسب را انتخاب می کنیم.

مرحله هشتم

حالا باقی مانده روغن ماهی تن را در قابلمه بریزید و ته دیگ مورد نظر را داخل قابلمه فیکس کنید، سپس یک لایه اسپاگتی در قابلمه بریزید و مخلوط ماهی تن را روی اسپاگتی ها پخش کنید.

مرحله نهم

در این مرحله به همین ترتیب ادامه می دهیم تا مواد تمام شود. سپس درب قابلمه را با بخار پز می بندیم و روی قابلمه می گذاریم سپس روی حرارت ملایم شعله پخش کننده قرار می دهیم و قابلمه را روی شعله پخش کننده قرار می دهیم.

مرحله دهم

در آخر اسپاگتی را به مدت 30-35 دقیقه روی آتش بگذارید تا دم بکشد. سپس وقتی اسپاگتی پخت، حرارت را خاموش می کنیم و در ظرف دلخواه می ریزیم و با سالاد فصل سرو می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا