آشپزی

طرز تهیه اشترودل مرغ با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه اشترودل مرغ را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه اشترودل مرغ

اشترودل مرغ یکی از انواع غذاهای خوش طعم و لذیذ است که تهیه آن بسیار آسان است.شما می توانید این اشترودل خوشمزه را به روش های مختلف با مواد مختلف تهیه کنید.اشترودل مرغ به عنوان یک پیش غذای شیک برای پذیرایی و مهمانی ها مناسب است. برای آشنایی کامل و مرحله به مرحله با طرز تهیه اشترودل مرغ به ادامه مطلب بروید و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

عناصر مقدار مواد
آرد مرحله اول 1 فنجان
شیر در دمای اتاق است 1 فنجان
نمک 1 قاشق چایخوری
قند 1 قاشق چایخوری
خمیر مخمر 1 قاشق چایخوری
آرد مرحله دوم 1 لیوان و نیم
کره 30 گرم
مواد لازم برای قسمت وسط مقدار مواد
پیاز متوسط 1 قطعه
گوشت ران یا سینه مرغ کافی
قارچ 10 عدد
یک فلفل کوچک 1 قطعه
ذرت نصف فنجان
نمک و زردچوبه کافی
فلفل کافی
رب گوجه فرنگی 1 قاشق غذاخوری
سس کچاپ یا گوجه فرنگی برای تزیین کافی
پودر آویشن برای تزیین کافی

طرز تهیه اشترودل مرغ

مرحله 1: آرد، شکر، نمک و مخمر را با هم مخلوط کنید

ابتدا برای درست کردن خمیر در ظرفی مقداری آرد بریزید سپس مقداری نمک به آن اضافه کنید و با هم مخلوط کنید سپس مقداری شکر روی آرد بریزید و خوب مخلوط کنید سپس مایه را به آرد اضافه کنید. ، هم بزنید تا کاملا ترکیب شوند.

مرحله دوم: شیر و آرد دوم را به مواد اضافه کنید

در مرحله بعد کمی شیر که به دمای محیط رسیده است به مخلوط مواد خشک اضافه می کنیم و هم می زنیم تا کاملا یکدست شود و مخلوط کاملا یکدست شود سپس باقی مانده آرد را کم کم در چند مرحله به مخلوط مواد خشک اضافه می کنیم و خوب با همزن مخلوط می کنیم. .

مرحله 3: ورز دادن خمیر

مخلوط به دست آمده را با دست ورز دهید وقتی خمیر یکدست شد و بافت یکدست شد آرد اضافه نکنید سپس خمیر را حدود 10 دقیقه با دست ورز دهید تا یکدست و یکدست شود تا به دست نچسبد. دیگر و بیش از حد. سخت نیست

مرحله چهارم: کره را به خمیر اضافه کنید و خمیر را بگذارید

سپس کره را به خمیر اضافه کنید، دوباره با دست ورز دهید تا کره کاملا جذب خمیر شود و بافت خمیر نرم و یکدست شود سپس خمیر را در ظرفی بریزید و روی خمیر را با پارچه بپوشانید و اجازه دهید تا استراحت خمیر به مدت 1 ساعت

مرحله 5: پیاز را بشویید، برش دهید و سرخ کنید

در مدت استراحت خمیر در دمای محیط، پیاز را پوست گرفته، شسته و ریز خرد کنید، سپس در تابه ای کمی روغن بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا روغن داغ شود، سپس پیاز را اضافه کرده و تفت دهید. .

مرحله ششم: مرغ ها را برش داده و تفت دهید

وقتی پیاز سبک و شیشه ای شد، مقداری زردچوبه به پیاز اضافه کنید، هم بزنید تا رنگ زردچوبه باز شود و پیاز طلایی شود، سپس مرغ را که از قبل به صورت مکعبی خرد کرده اید، داخل تابه بریزید و تفت دهید. .

مرحله هفتم: قارچ ها را خرد کرده و سرخ کنید

وقتی مرغ ها خوب پخته شدند و رنگشان تغییر کرد، قارچ ها را که شسته اید و ضایعات را برداشته اید حلقه ای برش دهید و در ماهیتابه بریزید و تفت دهید تا قارچ ها از آب آن جدا شوند و قوام آنها کاملا نرم شود. و مناقصه. ..

مرحله هشتم: ذرت و فلفل را اضافه کرده و تفت دهید

سپس مقداری ذرت آب پز شده را به مواد اضافه کرده، کمی تفت دهید، سپس فلفل دلمه ای را شسته و سنگی کنید، مقداری به مواد اضافه کنید و تفت دهید تا عطر فلفل ها در مواد پخش شود و خوب تفت داده شوند. نرم کردن

مرحله 9: ادویه و رب گوجه فرنگی را اضافه کنید

سپس ادویه هایی را که شامل نمک، فلفل و آویشن است به مواد اضافه کنید، کمی تفت دهید تا عطر ادویه ها در مواد پخش شود، سپس مقداری رب گوجه فرنگی روی مواد بریزید، رب گوجه فرنگی را تفت دهید تا بوی خامی رب گرفته شود. حذف شد.و رنگ خمیر باز می شود.

مرحله 10: پفک را بردارید و آن را ورز دهید

وقتی همه مواد کاملا مخلوط و یکدست شد ظرف را از روی حرارت بردارید و کنار بگذارید تا در دمای محیط خنک شود سپس خمیر را که عمل آوری شده و خوب پف کرده و حجیم شده است خارج کرده و ورز دهید.

مرحله یازدهم: خمیر را تقسیم کرده و روی یک سطح صاف قرار دهید

خمیر را کمی ورز دهید سپس روی سطح صافی قرار دهید و با کفگیر خمیر را به 2-4 قسمت تقسیم کنید سپس هر قسمت را کمی ورز دهید سپس روی سطح صاف مقداری آرد بپاشید سپس خمیر را روی آن قرار دهید. .

مرحله دوازدهم: خمیر را پهن کنید و مواد متوسط ​​و پنیر پیتزا را داخل خمیر بریزید

سپس خمیر را با دست پهن کنید سپس آن را گرد کنید تا کاملا یکدست و یکدست شود سپس مقداری از مواد داخلی را روی خمیر بریزید سپس مقداری پنیر پیتزا روی مواد بریزید، مقدار پنیر پیتزا بستگی به ذائقه شما دارد و شما می تواند بیشتر بریزد

مرحله 13: خمیر را برش داده و فرم دهید

هر چه مقدار پنیر پیتزا بیشتر باشد اشترودل مرغ کشدارتر و لذیذتر می شود.سپس کناره های خمیر را به دلخواه با چاقو برش زده و خمیر را به شکلی که می خواهید جمع کنید و ببندید تا مواد داخل آن نریزد. بیرون ریختن

مرحله چهاردهم: اشترودل ها را در سینی فر بچینید و تخم مرغ را هم بزنید

مابقی خمیر را به همین ترتیب آماده می کنیم، سپس داخل تابه کاغذ کره می ریزیم، کاغذ را چرب می کنیم، سپس اشترودل ها را در تابه می چینیم، سپس یک زرده را در ظرفی می ریزیم و با چنگال مخلوط می کنیم تا گلوله نباشد. . برو بیرون

مرحله 15: خمیر را پاک کرده و کنجد و سیاهدانه را روی آن بریزید

بعد از یکدست شدن زرده، خمیر اشترودل را با قلم مو پاک کنید، سپس به دلخواه روی آن ها کنجد و سیاه دانه بپاشید، سعی کنید روی همه آن ها کنجد بپاشید، سپس سینی را در فر از قبل گرم شده به مدت ده دقیقه قرار دهید تا بپزد.

مرحله 16: دمای فر را تنظیم کنید و اشترودل ها را بپزید

در مرحله بعد دمای فر را روی 180 درجه سانتیگراد قرار دهید، سپس اشترودل ها را حدود 30 دقیقه در فر بگذارید تا روی آن طلایی شود، با توجه به اینکه دمای فرها متفاوت است، دقت کنید که اشترودل ها نشوند. بسوزد یا خشک شود..

مرحله هفدهم: اشترودل ها را از فر خارج کنید

پس از پخت اشترودل ها، قالب را از فر خارج کرده و در دمای محیط قرار دهید تا خنک شود، سپس اشترودل ها را با احتیاط از روی کاغذ پخت جدا کرده و در ظرف دیگری بچینید، سپس به سلیقه خود تزئین کنید.

مرحله هجدهم: اشترودل مرغ را تزئین و سرو کنید

برای تزیین اشترودل مرغ می توانید از هر نوع سسی که دوست دارید استفاده کنید مثلا روی اشترودل کمی سس گوجه فرنگی بریزید سپس کمی آویشن روی آن بپاشید سپس این غذای خوشمزه را با انواع دارچین و تاپینگ سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا