آشپزی

طرز تهیه املت سبزیجات با پنیر پیتزا بسیار خوشمزه با رسپی ساده در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه املت سبزیجات با پنیر برای پیتزا

املت سبزیجات با پنیر پیتزایک صبحانه سالم و خوشمزهطعم بی نظیری با ترکیب سبزیجات تازه و پنیر پیتزای آب شده دارد. این املت یک انتخاب عالی برای شروع یک روز پر انرژی است.

برای تهیه املت پنیر پیتزای گیاهی، ابتدا گوجه فرنگی ها را پوره کنید و سبزیجات از جمله لوبیا سبز، قارچ، فلفل و کدو سبز را خرد کنید. سپس پیاز را با کمی روغن و کره در تابه تفت دهید و سبزیجات خرد شده را اضافه کنید تا نرم شوند. رب گوجه فرنگی و ادویه ها را به مخلوط اضافه کنید، تخم مرغ ها را هم بزنید و اضافه کنید و در آخر پنیر پیتزا را روی مخلوط بپاشید و بگذارید پنیر آب شود.

عناصر اندازه ی
پیاز 1 قطعه
پیتزا با پنیر لازم نیست
فلفل دلمه ای لازم نیست
یک تخم مرغ 2 عدد
کدو سبز 1 قطعه
نمک، فلفل سیاه، زردچوبه، فلفل قرمز کافی
گوجه فرنگی 3 عدد
قارچ 5 تکه
لوبیا سبز خرد شده 1/4 فنجان

طرز تهیه املت سبزیجات با پنیر برای پیتزا

مرحله 1: گوجه فرنگی ها را پوره کنید

ابتدا گوجه فرنگی ها را پوره کنید. برای این کار می توانید از گوشت کوب برقی یا رنده استفاده کنید.

مرحله 2: سبزیجات را آماده کنید

لوبیا سبز را به اندازه دلخواه خرد کنید. سپس قارچ ها را خرد کنید و در صورت تمایل کمی آبلیمو به آن ها اضافه کنید تا رنگشان حفظ شود. فلفل و کدو سبز را خرد کرده و کنار بگذارید.

مرحله 3: پیاز و سبزیجات را سرخ کنید

داخل تابه مقداری روغن و کره بریزید. پیاز را پوست بگیرید و ریز خرد کنید و در تابه تفت دهید تا سبک شود. سپس تمام سبزیجات خرد شده را به آن اضافه کرده و سرخ می کنیم تا خام شوند.

مرحله 4: رب گوجه فرنگی و ادویه ها را اضافه کنید

پوره گوجه فرنگی را به تابه اضافه کنید و تفت دهید تا رنگ آن تغییر کند. سپس ادویه ها شامل نمک، فلفل سیاه، زردچوبه و پاپریکا را اضافه کنید و خوب تفت دهید تا عطر ادویه ها بلند شود.

مرحله 5: تخم مرغ ها را اضافه کنید

تخم‌مرغ‌ها را در ظرفی بشکنید، کمی فلفل سیاه به آن اضافه کنید و با چنگال هم بزنید تا کاملا مخلوط شوند. سپس مخلوط تخم مرغ را به تابه با سبزیجات اضافه کنید.

مرحله 6: اضافه کردن پنیر پیتزا و پخت نهایی

در حالی که تخم مرغ ها در حال پختن هستند، کم کمپیتزا با پنیر» روی آنها بپاشید و در تابه را بپوشانید. 5 دقیقه صبر کنید تا پنیر کاملا آب شود. سپس املت آماده سرو است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا