آشپزی

طرز تهیه املت شاک شوکا با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه املت شاک شوکا را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه املت شک شوکا

املت شاک شوکا یکی از املت های بین المللی لذیذی است که منشا آن کشور تونس است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه املت شککا در ادامه مطلب همراه باشید. و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
یک تخم مرغ 3 عدد
پیاز 2 عدد
گوجه فرنگی 3 عدد
فلفل قرمز 1 قطعه
سیر 2 قرص
پودر فلفل سیاه و زیره هر کدام 1 قاشق چایخوری
پودر فلفل قرمز 2 قاشق چایخوری
نمک و فلفل کافی
روغن زیتون کافی

طرز تهیه املت شک شوکا

مرحله اول

برای تهیه املت شیک شوکا خوشمزه در ابتدای کار پیاز و سیر را با دندان های ریز رنده شده رنده می کنیم سپس تابه مناسبی را روی حرارت ملایم قرار می دهیم. حالا مقداری روغن زیتون به تابه اضافه کنید.

مرحله دوم

حالا پیاز را نازک خلال کرده و به ماهیتابه اضافه کنید، سپس تفت دهید تا سبک و شفاف شود. سپس سیر رنده شده را به تابه اضافه می کنیم و به تفت دادن ادامه می دهیم تا عطر خود را آزاد کند.

سطح سوم

در این مرحله فلفل قرمز را ریز خرد می کنیم و به تابه اضافه می کنیم سپس تفت می دهیم تا کاملا سرخ شوند. حالا گوجه فرنگی را به صورت پوره رنده کنید و به تابه اضافه کنید.

مرحله چهارم

سپس پودر فلفل قرمز را به همراه زیره، فلفل دلمه ای و مقداری نمک و فلفل به تابه اضافه کنید و تفت دهید تا گوجه فرنگی کاملا سرخ شده و داخل روغن بیفتد. وقتی گوجه فرنگی سرخ شد روی آن را سوراخ می کنیم.

مرحله پنجم

حالا تخم مرغ ها را روی سوراخ های ایجاد شده بشویید و بگذارید کاملا بپزند. وقتی تخم‌مرغ‌ها پخت، ظرف را از روی حرارت بردارید و با گشنیز یا جعفری سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا