آشپزی

طرز تهیه بستنی بیسکویت مادر با طعمی دلنشین در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه بستنی بیسکویتی مادر

بستنی بیسکویت مادر یکی از بستنی های خوش طعم و لذیذ است که به راحتی با مواد ساده و مقرون به صرفه تهیه می شود.شما می توانید از این بستنی خوشمزه که طرفداران زیادی دارد به عنوان دسری شیک و جذاب برای پذیرایی و مهمانی استفاده کنید. برای معرفی کامل و گام به گام طرز تهیه بستنی بیسکویتی مادر برای سرگرمی روز همراه باشید

عناصر مقدار مواد
موز 3 عدد
کرم رنگ 100 گرم
بیسکویت مادر 1 بسته
عسل 2 قاشق مرباخوری
پودر پسته و پودر نارگیل و بادام برای تزیین هر کدام 1 قاشق چایخوری
گردو آسیاب شده و فندق آسیاب شده برای تزیین هر کدام 1 قاشق چایخوری
شکلات چیپسی برای تزیین کافی
ترافل گل برای تزئین کافی
موز و توت فرنگی تازه برای تزئین نصف 1 موز، 2 توت فرنگی

طرز تهیه بستنی بیسکویتی مادر

مرحله 1: موز را برش داده و در یخچال قرار دهید

من آماده می کنم بیسکویت بستنی مامان ابتدا موز را پوست بگیرید و حلقه های کوچکی برش دهید و موزهای خلال شده را در ظرفی بریزید سپس ظرف را در فریزر بگذارید و بگذارید موز کاملا یخ بزند و حدود دو تا سه ساعت در یخچال قرار دهید تا بافت آن ها به دست بیاید. کاملا سازگار است.

مرحله دوم: بیسکویت های مادر را خرد کرده و گردگیری کنید

در همین حین بیسکویت های مادر را در میکسر یا آسیاب بریزید، کاملا آسیاب کنید، در صورت نداشتن میکسر می توانید بیسکویت ها را با مخلوط کن خرد کنید یا با همزن دستی بیسکویت ها را کاملا چرخ کنید تا بافت یکدست شود.

مرحله 3: موز یخ زده را مخلوط کرده و له کنید

بعد از اینکه بیسکویت ها خوب پودر شدند، آن ها را در ظرف دیگری بریزید و کنار بگذارید، سپس ظرف کاملا یخ زده موز را از فریزر خارج کنید، موزها را در میکسر یا مخلوط کن بریزید و هم بزنید تا کاملا پوره و یکدست شوند.

مرحله 4: خامه را به موز له شده اضافه کنید و مخلوط کنید

سپس برای بهتر شدن طعم موز، مقداری خامه غلیظ به موز له شده اضافه کنید، دوباره مخلوط کنید تا عطر خامه کاملا به خورد موز برود و بافت نرم و لطیف شود، مقدار خامه مصرفی بستگی به طعم دارد. تو خودت را داری

مرحله 5: عسل را به مخلوط بستنی اضافه کنید

سپس برای شیرین شدن بستنی به سلیقه خود کمی عسل به مخلوط کرم موز اضافه کنید و دوباره هم بزنید تا عسل جذب شود و مخلوط شیرین شود سعی کنید از عسل مرغوب استفاده کنید با کیفیت خوب استفاده کنید.

مرحله ششم: بیسکویت ها را پودر کرده و با مواد مخلوط کنید

سپس بیسکویت های پودر شده را روی مخلوط موز، عسل و خامه بریزید و دوباره مخلوط کنید تا کاملا با هم ترکیب شوند و یکدست شوند.

مرحله هفتم: بستنی را در ظرفی ریخته و در فریزر قرار دهید

سپس مخلوط مواد را در ظرف مناسبی که می توان در فریزر قرار داد بریزید، سطح بستنی را با کفگیر صاف کنید، سپس بستنی را در فریزر قرار دهید و بگذارید 5 تا 6 ساعت در فریزر بماند و کاملاً سفت می شود و بافت آن سفت و منسجم می شود.

مرحله هشتم: بیسکویت های بستنی مامان را تزئین کنید

بعد از این مدت بستنی را از یخچال خارج کرده و با قاشق مقداری از بستنی را بردارید و در بشقاب های جداگانه بریزید سپس یک بیسکویت مادر یا خرده های بیسکویت و چند دایره موز روی یخ بچینید و تزئین کنید. . کرم رنگ.

مرحله نهم: از آجیل و میوه های تازه برای تزئین بستنی استفاده کنید

برای تزیین بستنی می توانید از پودر پسته، پودر نارگیل، گردو خرد شده، فندق خرد شده، خلال بادام، شکلات چیپسی، ترافل رنگی یا چند تکه میوه تازه مانند توت فرنگی استفاده کنید، سپس بستنی را به دلخواه تزیین کنید. انجام دادن. در نهایت مامان بستنی بیسکویتی را برای پذیرایی و مهمانی به عنوان یک دسر شیک و جذاب در کنار سایر دسرها سرو کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا