آشپزی

طرز تهیه بستنی معجون با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه بستنی معجون را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه بستنی معجون

بستنی معجون یکی از بستنی های خوش طعم و لذیذ است که بسیار پرطرفدار است و به دلیل وجود مغزهای مختلف در آن بسیار مغذی است، می توانید این بستنی خوشمزه را با روش های مختلف و مواد مختلف خیلی راحت درست کنید. برای معرفی کامل گام به گام طرز تهیه بستنی معجون برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای یک معجون بستنی
قند 2.3 فنجان معادل 150 گرم است
روباه 2 قاشق چایخوری معادل 10 گرم است
خامه قنادی یا مخلوط خامه قنادی و خامه صبحانه 400 گرم
شیر پر چرب 1 لیتر
جلسه بزرگ 5 عدد معادل 50 گرم
آجیل 150 گرم معادل 1 فنجان است
موز 1 قطعه

طرز تهیه بستنی معجون

مرحله اول

ابتدا شیر پرچرب را که بهتر است از شیر محلی استفاده کنید در قابلمه ای بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا به مدت 20 دقیقه بجوشد سپس از روی حرارت بردارید و کنار بگذارید تا در اتاق کاملا خنک شود. درجه حرارت.

مرحله دوم

سپس شیر خنک شده را در مخلوط کن بریزید و سپس موز را به آن اضافه کنید و کاملا مخلوط کنید سپس مقداری خرما را که پوست و هسته آن را جدا کرده اید به شیر اضافه کنید و با هم مخلوط کنید.

سطح سوم

سپس مقداری گردو، پسته، بادام و فندق را که مقدار آن به ذائقه و سلیقه شما بستگی دارد به شیر اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا مخلوط شوند، می توانید از یکی از مغزها یا ترکیب دو یا چند مغز استفاده کنید. با یکدیگر

مرحله چهارم

سپس شکر را با پودر روباه مخلوط کنید تا پودر گلوله در شیر گلوله نشود و سپس آن را در مخلوط کن ریخته و با هم مخلوط کنید و بنا به ذائقه خود می توانید مقداری پودر دارچین و کنجد به مخلوط اضافه کنید و مخلوط کنید. به صورت کامل.

مرحله پنجم

سپس مواد بستنی را در یک ظرف فلزی با لبه های کوتاه بریزید، می توانید از قالب های کیک استفاده کنید، سپس حدود 45 دقیقه در فریزر قرار دهید، سپس از فریزر خارج کرده و بستنی را با کفگیر یا قاشق هم بزنید.

مرحله ششم

توجه داشته باشید که اگر مخلوط مواد به خوبی در اطراف ظرف جذب شده و سفت شده است، 45 دقیقه زمان مناسبی است، اما اگر مواد بستنی دور دیواره ها و کناره ها بسته نشده است، دفعه بعد که می گذارید یک ساعت زمان بگذارید. بستنی در فریزر.

مرحله هفتم

این کار را باید 8 بار انجام دهید و بستنی را در فریزر بگذارید و بعد از 45 دقیقه بیرون بیاورید و کاملاً هم بزنید، بار سوم بعد از آن بستنی سفت می شود و هم زدن با قاشق و یک قاشق سخت می شود. قاشق، و می تواند خوب باشد. با هم مخلوط نکنید.

مرحله هشتم

برای مخلوط کردن بستنی می توانید از همزن برقی یا همزن برقی استفاده کنید، در دفعه ششم که بستنی را از فریزر خارج کردید، مقداری خامه قنادی یا ترکیبی از خامه قنادی و خامه صبحانه را با همزن برقی بزنید تا فرم بگیرد و شکل بگیرد. به مواد بستنی اضافه کنید.

مرحله نهم

سپس خامه را با بستنی کاملاً مخلوط کرده و سپس در ظرف دربسته بریزید و در فریزر قرار دهید، یعنی از دفعه ششم بستنی را در ظرف دربسته قرار دهید و در همان ظرف بستنی را خوب مخلوط کنید و سپس آن را در فریزر قرار دهید.

مرحله دهم

هشتمین بار بستنی را هم زده و خوب مخلوط کرده و سطح آن را صاف کرده و تکه های شکلات و انواع مغزها را روی آن می ریزیم و تزئین می کنیم و به مدت 12 تا 24 ساعت در فریزر قرار می دهیم تا بستنی کاملا سفت و سفت شود. .

مرحله یازدهم

سپس بستنی تمام شده را از یخچال خارج کرده و با قاشق بستنی را در ظرف های مناسب بریزید و روی آن را با برش های موز، آناناس و توت فرنگی تزیین کنید و به عنوان یک دسر خوشمزه و دلچسب برای پذیرایی ها و مهمانی ها سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا