آشپزی

طرز تهیه بورک سوسیس با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه بورک سوسیس را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه سوسیس بورک

برک سوسیس یکی از انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ ترکی است که بسیار راحت و سریع تهیه می شود، سوسیس بورک بافتی سبک و ترد دارد و یکی از فست فودهای پرطرفدار و خوشمزه است که برای پذیرایی بسیار مناسب است. برای آشنایی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سوسیس بورک به ادامه مطلب بروید و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
یک تخم مرغ 2 عدد
روغن مایع 4 قاشق غذاخوری
شیر نر 1 لیوان و نیم
ارد 1 لیوان و نیم
نمک کافی
مواد لازم برای خمیر
سوسیس سوجوک کافی
فلفل سبز 1 قطعه
فلفل قرمز 1 قطعه
نمک و پول بیبر کافی
آویشن کافی
پنیر چدار کافی

دستور پخت سوسیس بورک

مرحله اول

برای تهیه بورک با سوسیس و کالباس ابتدا تخم مرغ ها را در ظرف مناسبی ریخته تا خمیر درست شود و با همزن دستی هم بزنید تا گلوله شوند سپس کره مایع را به آن اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا مخلوط شده و قوام یکدست شود و حالت دهید. همگن.

مرحله دوم

سپس مقداری نمک روی مخلوط بریزید و هم بزنید سپس مقداری شیر که به دمای محیط رسیده است به مواد اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا مخلوط و یکدست شود سپس آرد را در ظرف دیگری الک کنید تا سبک و یکدست شود.

سطح سوم

سپس آرد را کم کم و به صورت کنترل شده به مخلوط مواد اضافه کرده و هم می زنیم تا مخلوطی نرم، یکدست و یکدست به دست آید، سپس کاسه را با مواد کنار می گذاریم تا مخلوط خمیر مانند کمی استراحت کند. در حالی که مواد داخل خمیر را آماده می کنید.

مرحله چهارم

برای مواد داخل خمیر فلفل سبز و فلفل قرمز را شسته و خشک کرده و ریز خرد کنید سپس در تابه ای مقداری روغن بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا داغ شود سپس فلفل ها را داخل آن بریزید و تفت دهید تا معطر بگذارید پخش شوند.

مرحله پنجم

سپس سوسیس ها را خلال کرده و در تابه می گذاریم و تفت می دهیم تا کاملا سرخ شوند، سپس کمی نمک و فلفل و آویشن به مواد اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا عطر ادویه ها در مواد پخش شود، سپس جدا می شود. از اجاق گاز بردارید و کنار بگذارید.

مرحله ششم

سپس در یک تابه نچسب مقداری روغن بریزید و آن را چرب کنید و تابه را روی حرارت ملایم قرار دهید و وقتی تابه داغ شد مقداری از مایه کرپ را داخل تابه بریزید و به صورت دایره بزرگ در آورید سپس یک طرف آن را بگذارید. خمیر خوب بپزد. .

مرحله هفتم

وقتی یک طرف آن پخته و طلایی شد، خمیر را برگردانید تا طرف دیگر هم بپزد و سپس کرپ تمام شده را از روی حرارت بردارید و روی سطح صافی قرار دهید و داخل آن مقداری پنیر چدار بریزید و روی آن پخش کنید.

مرحله هشتم

سپس مقداری از مخلوط کالباس را روی پنیر چدار بریزید و پهن کنید، سپس خمیر را از هر طرف تا کنید و به شکل مربع در آورید، همه خمیر را به همین ترتیب آماده کنید و در ظرف بچینید، سپس کمی بریزید. روغن در تابه

مرحله نهم

سپس تابه را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید تا روغن داغ شود و سپس بورک ها را در آن سرخ کنید، وقتی یک طرف آن قرمز و طلایی شد، بورک را برگردانید تا طرف دیگر نیز قرمز و طلایی شود و سپس تابه را از قابلمه خارج کنید. گرما. بردار

مرحله دهم

سپس بورک را به همراه کالباس در ظرف مناسبی بریزید و از وسط نصف کنید و به شکل مثلث در آورید سپس به سلیقه و ذائقه خود سس گوجه فرنگی یا کچاپ یا هر سس دیگری را روی بورک بپاشید و مقداری آویشن بپاشید. پودر روی آن

مرحله یازدهم

سپس مقداری سوسیس بورک را در ظرف مناسبی بریزید و با چند برگ نعناع، ​​گشنیز و شوید تازه تزیین کنید و این غذای خوش طعم و لذیذ را به عنوان یک پیش غذای شیک یا یک غذای ساده و مناسب برای پذیرایی و مهمانی سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا