آشپزی

طرز تهیه بوفالو وینگز با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه بوفالو وینگز را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه بال بوفالو

Buffalo Wings یکی از فینگر فودهای بین المللی خوشمزه و لذیذ است که با استفاده از مواد محدود و در دسترس بسیار آسان تهیه می شود. می توانید از این فینگر فود خوشمزه در مهمانی ها استفاده کنید، Buffalo Wings طرفداران زیادی دارد. برای راهنمای کامل گام به گام در مورد نحوه پخت بال گاومیش، ادامه دهید و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

عناصر مقدار مواد
بال جوجه 1 کیلوگرم
اب 1/4 فنجان
ارد 2 قاشق غذاخوری
کره 25 گرم
سیر 1 قرص
سس گوجه 4 قاشق غذاخوری
سس تند 1 قاشق غذاخوری
عسل 1 قاشق غذاخوری
کنجد 1 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل هر کدام 1 قاشق چایخوری
فلفل سیاه و پودر سیر هر کدام 1 قاشق چایخوری
پیازچه تازه، ریحان و شوید برای تزیین کافی
کلم بروکلی دارچین کافی
چیپس برای تزئین بسته نصف 1 عدد
سالاد سبز برای تزئین چند برگ به دلخواه

طرز تهیه بال بوفالو

مرحله 1: بال های مرغ را بشویید و برش دهید

ابتدا بال‌های مرغ را بشویید، چربی اضافی دور بال‌ها را با چاقوی تیز بردارید، سپس روی هر بال مرغ سه برش عرضی با عمق کم ایجاد کنید تا ادویه‌ها کاملاً در بال‌های مرغ نفوذ کنند و همه بال‌ها را مزه دار کنید. به همین ترتیب

مرحله 2: ادویه را به بال مرغ اضافه کنید

سپس بال های مرغ را در ظرفی بریزید، سپس ادویه ها را که شامل نمک، فلفل، پاپریکا و پودر سیر است به مقدار دلخواه و در اندازه مناسب روی بال مرغ بریزید و به سلیقه و ذائقه خود مخلوط کنید. می توانید مقدار ادویه ها را تنظیم کنید، کم یا زیاد کنید.

مرحله 3: آرد و آب را به بال مرغ اضافه کنید

سپس مقداری آرد روی بال مرغ بریزید، مقداری آب به مواد داخل ظرف اضافه کنید، سپس بال مرغ، ادویه، آرد و آب را با دست مخلوط کنید تا ادویه ها کاملا جذب بال مرغ شوند و آن ها را مزه دار کنید، سپس آنها را بچینید. روی بشقاب. پوشاندن

مرحله چهارم: بال های مرغ را در یخچال بگذارید و کره را در تابه آب کنید

سپس ظرف را در یخچال قرار دهید تا به مدت یک ساعت در یخچال بماند، بال مرغ استراحت کرده و طعم دار شود، در این فاصله برای تهیه سس، مقداری کره در تابه بریزید، سپس تابه را روی حرارت ملایم قرار دهید تا کره ذوب می شود. بله همه چیز

مرحله پنجم: سیر و سس کچاپ را به مواد اضافه کرده و تفت دهید

سپس چند حبه سیر را پوست بگیرید، با رنده ریز رنده کنید، وقتی روغن کاملا آب شد و داغ شد، سیر را در ماهیتابه بریزید، با روغن به مدت یک دقیقه تفت دهید تا بوی سیر پخش شود و مزه آن را بگیرد. روغن از آنها خورده شود، سپس مقداری سس کچاپ در تابه بریزید.

مرحله ششم: سس تند را آسیاب کرده، تفت داده و با بقیه مواد مخلوط کنید

سپس سس را با بقیه مواد در تابه مخلوط کنید تا خوب مخلوط شده و کمی سرخ شود، سپس مقداری سس تند به آن اضافه کنید، مقدار سس تند بستگی به ذائقه شما دارد و می توانید مقدار را تغییر دهید، سپس همه مواد را اضافه کنید. آنها را به مدت یک دقیقه در تابه سرخ می کنند تا عطرشان آزاد شود.

مرحله 7: عسل و کنجد را به مخلوط داخل تابه اضافه کنید

سپس مقداری عسل را به مواد بریزید، خوب هم بزنید تا عسل روی اجاق نرم شود و کاملا با مواد مخلوط شود، سپس کنجد را داخل تابه بریزید و برشته کنید، پس از دو دقیقه مواد آماده شد، سپس تابه را از ظرف خارج کنید. حرارت را بردارید و کنار بگذارید.

مرحله هشتم: بال های مرغ را در قابلمه سرخ کنید

سپس در تابه ای مقداری روغن بریزید و تابه را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید تا روغن داغ شود سپس مقداری از بال هایی که در یخچال گذاشته اید و کاملا مزه دار شده اند خارج کرده و در تابه قرار دهید تا تمام قسمت های آن کاملا طلایی شود. . .

مرحله نهم: بال های مرغ را در روغن داغ سرخ کنید

مقدار روغن داخل ماهیتابه باید به اندازه ای باشد که بال های مرغ در آن فرو برود و همه قسمت های آن به یک اندازه سرخ شود و پس از سرخ شدن بال ها آن ها را از تابه خارج کرده و روی توری قرار دهید تا چربی اضافی آن گرفته شود.

مرحله 10: بال های مرغ را سرخ کنید

مقداری از بال های سرخ کن را با قرار دادن یک تکه کاغذ روغنی در سرخ کن آماده کنید تا بعد از اینکه بال ها تمام شد سرخ کن تمیز بماند سپس بال ها را در سرخ کن چیده و به میزان دلخواه سرخ کنید.

مرحله یازدهم: بال مرغ سرخ شده را با سس مخصوص مخلوط کنید

بعد از آماده شدن بال های مرغ، آنها را در ظرفی بریزید، سپس سس مخصوصی را که آماده کرده بودید به بال مرغ اضافه کنید، ورز دهید تا سس به خورد آن برود و بال ها را مزه دار کنید، بعد از اینکه همه بال ها به سس آغشته شدند، آنها را در یک ظرف بریزید. ظرف مناسب

مرحله 12: بال های بوفالو را تزئین کنید

سپس بال های گاومیش را با برگ های تازه نعناع، ​​ریحان و شوید تزئین کنید، برای تزیین این غذا می توانید از مقداری چیپس، کلم بروکلی، کاهو که قبلا شسته و خشک کرده اید استفاده کنید و به شکل دلخواه و در اندازه های مناسب سرو کنید.

مرحله 13: بال های بوفالو را سرو کنید

در مرحله بعد یک عدد لیمو ترزا را شسته و دایره ای برش بزنید و در کنار بشقاب سرو بچینید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا