آشپزی

طرز تهیه بیف استراگانف با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه بیف استراگانف را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه بیف استروگانف

بیف استروگانف یکی از انواع غذاهای لذیذ و بین المللی است که اصل آن متعلق به روسیه است برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه بیف استروگانف برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
فیله گوشت گاو 300 گرم
پیاز 1 قطعه بزرگ
ارد 2 قاشق غذاخوری
شیر نر 1 فنجان
قارچ 300 گرم
عصاره گوشت گوساله 1 قطعه
کرم رنگ 3 قاشق غذاخوری
کره 70 گرم
سیب زمینیها 4 عدد
روغن مایع 2 قاشق غذاخوری
پودر سیر ⅛ قاشق چایخوری
نمک و فلفل کافی

طرز تهیه بیف استروگانف

مرحله اول

من آماده می کنم بیف استروگانف خوشمزه در ابتدای کار فیله گوساله را به صورت نوارهای نازک برش می دهیم و کنار می گذاریم سپس پیاز را نازک برش می دهیم و همراه با نصف کره و روغن مایع در تابه مناسبی قرار می دهیم.

مرحله دوم

حالا ماهیتابه را روی اجاق بگذارید و خوب تفت دهید تا پیاز طلایی شود سپس ۱ قاشق غذاخوری آرد را به تابه اضافه کنید و تفت دادن را ادامه دهید تا بوی خامی آرد از بین برود. سپس فیله گوساله را اضافه می کنیم.

سطح سوم

حالا تفت دادن را ادامه می دهیم تا رنگ گوشت تغییر کند و کمی سرخ شود، سپس فلفل سیاه را به همراه یک لیوان آب به تابه اضافه می کنیم و اجازه می دهیم گوشت به مدت 1 ساعت در تابه بجوشد تا کاملا بپزد.

مرحله چهارم

برای تهیه سس قارچ، خامه را از یخچال خارج کرده و اجازه دهید تا با دمای محیط تنظیم شود. بعد از آن کره باقی مانده را با روغن و آرد در ظرف مناسبی بریزید و روی اجاق بگذارید.

مرحله پنجم

حالا آرد را خوب تفت می دهیم تا بوی خامی آن از بین برود، سپس قارچ ها را شسته و ورقه ای برش می دهیم. سپس قارچ ها را به همراه پودر سیر، عصاره گوشت گاو، مقداری فلفل سیاه و نمک به تابه اضافه می کنیم.

مرحله ششم

حالا تفت می دهیم تا قارچ کمی نرم شود، در این مدت شیر ​​را در ظرف کوچکی می ریزیم و روی اجاق می گذاریم تا بجوشد، سپس شیر جوشیده را به تابه اضافه می کنیم و هم می زنیم تا مواد یکدست شوند.

مرحله هفتم

سپس اجازه دهید سس قارچ به مدت 10 تا 15 دقیقه روی حرارت بماند تا غلیظ شود. در این مدت سیب زمینی ها را پوست بگیرید و با رنده درشت رنده کنید و در ظرف آب سرد بریزید.

مرحله هشتم

حالا سیب زمینی های خرد شده را چند بار با آب سرد بشویید تا نشاسته آن شسته شود سپس در آبکش بریزید تا آب اضافی آن گرفته شود. سپس سیب زمینی های خرد شده را روی پارچه پهن می کنیم.

مرحله نهم

حالا اجازه می دهیم رطوبت اضافی سیب زمینی ها کاملا از بین برود. بعد از 15 دقیقه فیله های گوشت را با سس قارچ به تابه اضافه کنید و خوب هم بزنید تا سس جذب فیله ها شود.

مرحله دهم

سپس اجازه دهید فیله ها به مدت 5 تا 10 دقیقه در سس بمانند تا مزه دار شوند. در همین حین، مقدار زیادی روغن مایع را در یک قابلمه مناسب بریزید و روی اجاق بگذارید تا روغن خوب داغ شود.

مرحله یازدهم

حالا سیب زمینی های ورقه شده را در تابه بریزید و خوب سرخ کنید سپس روی دستمال کاغذی بگذارید تا روغن اضافی آن گرفته شود. بعد از 10 دقیقه قابلمه را از روی حرارت بردارید.

مرحله دوازدهم

در این مرحله بیف استروگانف را در ظرف مورد نظر بریزید سپس سس قارچ را روی آن بمالید. در آخر روی بیف استروگانف را با سیب زمینی سرخ شده تزئین کرده و سرو می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا