آشپزی

طرز تهیه بیورینگ بادمجان +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه دمنوش بادمجان

بیورینگ با بادمجان یکی از غذاهای خوشمزه و سبکی است که می توانید از آن به عنوان پیش غذا استفاده کنید تا آموزش کامل مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه دمنوش بادمجان برای سرگرمی روز همراه باشید

مواد لازم برای 2 نفر
بادمجان 2 عدد
سینه مرغ 200 گرم
گردو 5 تکه
جعفری تازه 2 قاشق غذاخوری
ماست 2 قاشق غذاخوری
سس مایونز 2 قاشق غذاخوری
خردل 1 قاشق غذاخوری
کره 1 قاشق غذاخوری
سیب زمینیها 1 قطعه
نمک، فلفل و آویشن کافی
پودر سیر و پاپریکا کافی

طرز تهیه دمنوش بادمجان

مرحله اول

برای تهیه بیورینگ بادمجان خوشمزه ابتدا بادمجان ها را بشویید و پوست آن را جدا کنید سپس به صورت ورقه های بلند برش دهید. حالا بادمجان ها را به مدت 30 دقیقه در محلول آب و نمک قرار می دهیم.

مرحله دوم

بعد از این مدت بادمجان ها را در آبکش بریزید تا آب اضافی آن گرفته شود و تلخی آنها گرفته شود. سپس بادمجان ها را در کمی روغن سرخ کنید و روی دستمال بچینید تا روغن اضافی آن گرفته شود.

سطح سوم

حالا سینه مرغ را به صورت مکعب های کوچک برش می دهیم و به همراه روغن و کمی نمک، فلفل سیاه، پودر آویشن، پودر سیر و فلفل قرمز در تابه مناسبی قرار می دهیم و سپس تفت می دهیم تا سینه مرغ پخته و کاملا سرخ شود.

مرحله چهارم

حالا جعفری و گردو تازه را ریز خرد کرده و همراه با سینه مرغ سرخ شده در ظرف مناسبی بریزید. سپس بادمجان های سرخ شده را خرد کرده و به کاسه اضافه کنید.

مرحله پنجم

در این مرحله سس را درست می کنیم، برای این منظور ماست تغلیظ شده را به همراه سس مایونز، سس خردل و کمی نمک، فلفل سیاه، پودر سیر و پودر آویشن در ظرف مناسبی ریخته و خوب مخلوط می کنیم.

مرحله ششم

حالا مخلوط سس را به کاسه اضافه کنید، سپس خوب هم بزنید تا سس کاملا ترکیب شود. سپس پوست سیب زمینی را جدا کرده و پس از شستن آن را با دندانه های درشت رنده رنده کنید.

مرحله هفتم

حالا سیب زمینی رنده شده را در یک ظرف آب و یخ می گذاریم تا نشاسته آن گرفته شود. سپس آن را در آبکش بریزید تا آب اضافی آن گرفته شود. سپس سیب زمینی ها را در کمی روغن سرخ می کنیم.

مرحله هشتم

در آخر سیب زمینی های سرخ شده را روی دستمال کاغذی قرار می دهیم تا چربی اضافی آن گرفته شود سپس بادمجان را داخل بشقاب مورد نظر می ریزیم و با سیب زمینی سرو می کنیم. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا