آشپزی

طرز تهیه تارت سیب +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه تارت سیب

تارت سیب یکی از شیرینی های خوشمزه و بین المللی است که با مواد مختلفی تهیه می شود و به کیک خشک معروف است برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله تهیه تارت سیب به ادامه مطلب بروید. سرگرمی روز همراه باشید

مواد لازم برای تارت سیب
یک سیب 2 عدد
پاستا هزارلا 1 بسته
کره 25 گرم
پودر دارچین ½ قاشق چایخوری
قند ½ فنجان

طرز تهیه تارت سیب

مرحله اول

برای تهیه تارت سیب خوشمزه در ابتدای کار فر را با دمای 200 درجه سانتی گراد روشن می کنیم تا فر کاملا گرم شود. سپس سیب ها را شسته و به دو نیم می کنیم و سپس به قطعات کوچک برش می دهیم.

مرحله دوم

حالا برش های سیب را به مدت 5 دقیقه در آب جوش قرار دهید تا نرم شوند. سپس شکر را در ظرف مناسبی بریزید و سپس ظرف را روی حرارت ملایم قرار دهید و اجازه دهید شکر آب شود و کاملا کاراملی شود.

سطح سوم

در این مرحله کره را روی اجاق کتری حرارت می دهیم تا کاملا آب شود سپس پودر دارچین را اضافه کرده و هم می زنیم. سپس خمیر هازلار را روی سطح کار گذاشته و با وردنه باز کنید تا باز شود.

مرحله چهارم

حالا خمیر را به صورت عمودی به 6 قسمت مساوی تقسیم کنید، سپس برش های خمیر را با مخلوط کره و دارچین بمالید. سپس سیب ها را در آبکش بریزید و اجازه دهید آب اضافی آن خارج شود.

مرحله پنجم

در این مرحله سیب ها را روی لبه خمیر می چینیم سپس خمیر را گرد می کنیم تا سیب ها گل شوند. سپس داخل قالب مافین را با کاغذ کپسولی می کشم و مقداری کارامل داخل آن می ریزیم.

مرحله ششم

حالا سیب ها را با مخلوط کره بمالید و به صورت وارونه در کاغذ کپسول قرار دهید. سپس قالب را در طبقه وسط فر قرار دهید و تارت ها را به مدت 30 دقیقه در فر بگذارید تا پخته شوند.

مرحله هفتم

پس از گذشت این مدت ظرف را از فر خارج کرده و تارت های سیب را از روی کاغذ کپسول بردارید. در آخر تارت ها را در ظرف دلخواه می چینیم سپس با چای تازه دم سرو می کنیم. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا