آشپزی

طرز تهیه ترافل نارگیلی +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه ترافل نارگیل

ترافل نارگیل یکی از انواع شیرینی های خانگی ساده و خوشمزه است که با مواد مختلف درست می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه ترافل نارگیل برای سرگرمی روز همراه باشید

مواد لازم برای ترافل نارگیل
شیر عسل 1 فنجان
پسته 100 گرم
پودر هل 1 قاشق چایخوری
پودر نارگیل 250 گرم

طرز تهیه ترافل نارگیل

مرحله اول

من آماده می کنم ترافل نارگیل خوشمزه در ابتدای کار شیر عسلی را در ظرف مناسبی می ریزیم. توجه داشته باشید که می توانید عسل آماده را از فروشگاه یا از طریق فروشگاه تهیه کنید این درس آن را در خانه درست کنید.

مرحله دوم

در این مرحله 50 گرم پودر نارگیل را جدا کرده و بقیه را به ظرف شیر عسلی اضافه می کنیم. سپس پسته ها را داخل هاون بریزید و از وسط خرد کنید تا نه خیلی درشت و نه خیلی پودر شود.

سطح سوم

حالا پسته های نصف شده را به همراه پودر هل به کاسه اضافه کنید و مواد را خوب هم بزنید تا کاملا یکدست شوند. توجه داشته باشید که استفاده از پسته اختیاری است و می توانیم به جای آن از گردو یا بادام استفاده کنیم.

مرحله چهارم

بعد از اینکه مواد را خوب مخلوط کردید در تابه مناسبی بریزید سپس تابه را روی حرارت ملایم قرار دهید و آرام آرام بپزید تا قوام مواد یکدست شود. بعد از 10 دقیقه قابلمه را از روی حرارت بردارید.

مرحله پنجم

در این مرحله باقیمانده پودر نارگیل را در ظرفی می ریزیم، سپس دستمان را با آب خیس می کنیم و به اندازه یک گردو می گیریم و به شکل گرد در می آوریم. سپس آن را در پودر نارگیل میغلتانیم تا کاملا بپوشد.

مرحله ششم

به همین ترتیب کل پتی را آماده می کنیم سپس ترافل ها را در سینی می چینیم. سپس روی سینی را سلفون بپوشانید و به مدت یک ساعت در یخچال قرار دهید تا ترافل ها سفت شوند سپس با چای سرو کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا