آشپزی

طرز تهیه ترافل کیک با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه ترافل کیک را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه کیک ترافل

کیک ترافل یکی از انواع کیک های خوشمزه است که به راحتی و سریع تهیه می شود. کیک ترافل از کره کاکائو خرد شده، خامه ذوب شده و شکلات و گردو درست می شود. پس از درست کردن پایه کیک و اضافه کردن کیک شکلاتی، خمیر در یخچال قرار می گیرد. سپس ترافل ها را به شکل ها و اندازه های مختلف برش داده و همراه با دسر و نوشیدنی سرو می کنند. برای آشنایی کامل و قدم به قدم طرز تهیه کیک ترافل با سایت آموزشی همراه باشید.

مواد لازم کیک ترافل
کیک کاکائویی آماده یا شیرینی های خانگی باقی مانده 2 بسته
کرم رنگ 200 گرم
شکلات تلخ 200 گرم
گردو یا پسته 1 فنجان
شکلات برای تاپینگ هر بسته 2 بسته 80 گرمی

طرز تهیه کیک ترافل

مرحله 1: پودر کاکائو را خرد کنید

برای تهیه کیک ترافل ابتدا قسمتی از مارشمالو کاکائویی را که بیرون تهیه کردید یا بقیه مارشمالوهای کاکائویی را که با دست درست کردید برش بزنید و در ظرفی بریزید و کنار بگذارید سپس خامه را در ظرف دیگری بریزید.

مرحله 2: شکلات را در خامه ذوب کنید

سپس خامه را به روش حمام آب و روی حرارت غیر مستقیم نگه دارید تا گرم شود و سپس شکلات ها را اضافه کنید و هم بزنید تا شکلات ها آب شده و کاملا با خامه مخلوط شوند و سپس مخلوط خامه و شکلات را روی کیک بریزید.

مرحله 3: گردو را به مخلوط اضافه کنید

سپس مخلوط کیک و خامه را خوب ورز دهید تا با هم مخلوط شوند و خامه و شکلات از مارشمالو گرفته شود، سپس مقداری گردو را با دست چرخ کرده و داخل مخلوط بریزید و با هم ورز دهید تا به طور یکنواخت در کل مایه پخش شود. کیک بودن

مرحله چهارم: پایه کیک ترافل را آماده کنید

سپس یک تکه کاغذ روغنی در قالب یا قالب کوچکی بریزید و سپس مایه کیک را داخل قالب بریزید و با دست فشار دهید تا باز شود و در قالب پهن کنید تا در تمام قسمت های قالب به ضخامت یکسان شود. ماهی تابه. و سطح کیک صاف و یکدست است.

مرحله 5: روکش شکلاتی برای کیک ترافل

سپس مقدار شکلات را در ظرفی بریزید و در حمام آب و حرارت غیر مستقیم ذوب کنید و در دمای محیط قرار دهید تا کمی خنک شود سپس شکلات آب شده را روی کیک در قالب بریزید تا کاملا سطح آن را بپوشاند. از کیک

مرحله 6: مخلوط را در یخچال سفت کنید

سپس قالب را در یخچال قرار دهید و بگذارید خامه روی کیک کاملا سفت شود و بافت آن سفت و ثابت شود، تقریبا بعد از 3 تا 4 ساعت که کیک ترافل در یخچال است و بافت آن سفت و ثابت شد، قالب را بردارید. از یخچال خارج کنید.

مرحله 7: برش کیک ترافل

سپس تیغه چاقو را روی حرارت زیاد گرم کنید تا بتوانید به راحتی ترافل را برش دهید و هنگام برش ترافل ترک نخورد و شکل و ظاهر خود را از دست ندهد. سپس با یک چاقوی تیز کیک ترافل را به شکل و اندازه دلخواه برش داده و در ظرف دیگری قرار دهید.

مرحله هشتم: شکلات ذوب شده را داخل قالب بریزید

برای درست کردن ترافل گرد مقداری شکلات آب شده را در قالب های سیلیکونی بریزید و روی آن ها را با شکلات آب شده بپوشانید تا فقط کناره های قالب با شکلات آب شده پوشانده شود سپس قالب ها را در یخچال قرار دهید.

مرحله نهم: قالب را با مواد کیک پر کنید

سپس اجازه دهید شکلات ذوب شده کاملا شکل بگیرد و به شکل یک کاسه خالی در بیاید، می توانید این کار را دو بار انجام دهید تا ضخامت لبه قالب بیشتر شود.

مرحله 10: ترافل ها را سفت کرده و ترکیب کنید

سپس قالب را در یخچال قرار دهید تا ترافل ها کاملا سفت شوند بعد از حدود 2 الی 3 ساعت که ترافل ها سفت شدند قالب را از یخچال خارج کنید و سپس کیک ترافل را به راحتی از قالب خارج کنید تا شکل و ظاهر آن در بیاید. آسیب نمی بینند

مرحله یازدهم: کیک ترافل را سرو کنید

مقداری ترافل را در ظرف مناسبی بچینید و این شیرینی های خوش طعم و لذیذ را که درست کرده اید به شکل ها و اشکال مختلف برای پذیرایی و مهمانی ها همراه با انواع دسر و شیرینی و نوشیدنی های دیگر همراه با چای یا قهوه و نسکافه سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا